Derbi Totemleri #2 {Milan Baros}

Fotoğraf yine Ankaragücü maçından. Dün Arda'da olduğu gibi. Evet derbi günlüğümüzde bugün de Milan'ı konuşalım istedim. Hırsıyla, arzusuyla ve oynadığı güzel futbolla Galatasaray futbolcu topluluğunda, ki o topluluğa takım demek ne kadar doğrudur bilemiyorum, Aslantepe'ye gitmeyi hakeden 2. adam.

Milan geçen sene yine Fenerbahçe deplasmanında sakatlanmış ve aylarca futboldan uzak kalmıştı. Bugün yine önümüzde bi Fenerbahçe deplasmanı var ve Milan'ın yine oynayamama durumu söz konusu.. Dünkü gelen haberlerde bi kanaması olduğu ve tedavisine başlandığı söyleniyordu. Büyük ihtimal maç saatine kadar yoğun bi tedavi uygulanacak ve oynayıp oynamayacağı o an belli olacak. Milan oynarsa Harry ile her zamanki gibi güzel bi ikili olurlar ve 10 senelik başarısızlığın kırılma noktası çıkabilir ortaya. Milan oynamazsa tüm yük Harry'nin omzuna biner ve işte o zaman sıkıntının ne demek olduğunu bi kez daha görürüz hep birlikte. Ben Galatasaray'da çalışan biri olsaydım, bi şekilde kulübe girip çıkan biri veya.. Ya da Florya'da görevli biri.. Milan'ın yukarıdaki fotoğrafını çoğaltıp herkesin görebileceği yerlere asardım. Biraz ruh görün, hırs görün, arzulayın şu takımın düzlüğe çıkmasını diye.. Ama nerde bunu düşünecek insan, nerede Milan'ı böyle yüceltecek vizyon. Allah topumuza sabır versin, amin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎