Oscar'da kim ne alır?

İtiraf edin! Başlığı gördükten sonra herkesin aklına baba kelimesini içeren en az bir cümle gelmiştir. Benim de yazarken geldi zira. Goygoy yapmadan, hiç uzatmadan renklerimi belli edeyim kaçayım. Memur adamım ben, sabah erken kalkacağım. Tören bu gece TSİ 03:30'da başlayacak ve Emma Stone (o ağzının suyunu sil sevgili erkek dostum) ile Seth MacFarlane birlikte sunacaklar. Tören Ntv ve Cnbc-e'den canlı olarak yayınlanacak. Her sene olduğu gibi Ntv töreni çeviri ile, Cnbc-e ise orjinal dilde yayınlayacak. Gelelim benim fikirlerime: 


KATEGORİ GÖNLÜMDEN GEÇEN KAZANACAĞINI DÜŞÜNDÜĞÜM
En iyi film Argo Argo
En iyi erkek oyuncu Daniel Day-Lewis Daniel Day-Lewis
En iyi kadın oyuncu Emmanuelle Riva Emmanuelle Riva
En iyi yönetmen Steven Spielberg Steven Spielberg
En iyi orijinal senaryo Django Unchained Amour
En iyi uyarlama senaryo Argo Life of Pi
En iyi yardımcı erkek oyuncu Christoph Waltz Christoph Waltz
En iyi yardımcı kadın oyuncu Sally Field -
En iyi yabancı film - Amour
En iyi animasyon - -
En iyi görüntü yönetmeni Django Unchained Life of Pi
En iyi kurgu Argo Lincoln
En iyi belgesel - -
En iyi kısa belgesel - -
En iyi müzik Skyfall Skyfall
En iyi şarkı Skyfall Skyfall
En iyi ses kurgusu Django Unchained Django Unchained
En iyi ses miksajı Skyfall Skyfall
En iyi görsel efekt Life of Pi Life of Pi
En iyi sanat yönetimi Life of Pi Life of Pi
En iyi makyaj - -
En iyi kostüm - -
En iyi kısa film - -
En iyi kısa animasyon - -

Yeterince net miyim? Bence evet.
Ps: Çizgi çektiklerim fikir beyan etmediklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎