Kırmızı Bisiklet | Can Dündar

Ailesine herkes düşkündür eminim. Ben de herkes kadar düşkünüm ve bu kitaptan inanılmaz etkilendim. Babalar-çocukları-babasız kalan çocuklar-çocuksuz kalan babalar... Kitapta hepsinden kısa kısa hikayeler vardı. Baba olmadığım (biyolojik olarak mümkün değil, kesin bilgi) ve kitabı çoğunlukla serviste okuduğum halde göz yaşları içindeydim. Allah herkese sıralı ölüm versin. Benim çocuğum olmamasına rağmen söylüyorum bunu. Hiçbir baba evladını toprağa vermesin inşallah. Kitabın genelinde bu hava hakim. Can Dündar kendi çocukluğundan babasını toprağa verdiği güne kadar babalık ve evlatlıkla ilgili yazdığı yazıları derlemiş. Ne güzel yapmış! Kitabın bendeki baskısı Can Yayınlarından tabii ki. Nefis bir kapağı var. 240 sayfa ve 21 TL. Çocuğunuz olsun olmasın, siz de birinin çocuğusunuz ve bu kitabı okumalısınız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎