Haftalık dizi yorumları | 2-6 Nisan

hahaha
Dikkat! Bu yazı 2-6 Nisan tarihleri arasında yayınlanan diziler hakkında ağır spoiler içerir uyandırayım! Bereketli bir hafta oldu. Shameless'in sezon finalini yaptık, finale doğru giden House'u izledik, The Big Bang Theory'nin yeni bölümü de geldi. Bi tek How I Met Your Mother'ın yeni bölümü hala yok. Pazartesi gecesi gelir diye düşünüyorum. Shameless'in her sezon 12 bölüm yayınlaması çok gıcık değil mi yaa :/ Başlıyorum!

Shameless; 2. sezonun finalini yaptık. Lip'in akıbetini öğrenmeden sezon bitseydi çatlardım ama sağolsunlar gelecek sezona merak edecek bişey bırakmadılar. İsabet oldu diyoruz biz buna halk arasında. Lip'in okula dönüp sınavlarına girmeye başlaması, eve dönmesi, Karen'ın gitmesiyle ondan da paçasını kurtarması ve son dakika golüyle de Estefania'yla yakınlaşması şahane oldu. Lip'i tetristeki uzun çubuk ilan ediyorum, kabul edilsin. Biri Steve-Jimmy'e dünyanın en güzel şeyi olduğunu söylesin lütfen. Bölümü izlerken bi ara Fiona'ya evlenme teklif edeceğini düşündüm ama teklif gelecek sezona kaldı sanırım. Monica kasırgasından bir süre daha kurtulduk yine bi hatunla kaçmasıyla, isabet oldu. Jody ve Sheila'nın bebeğe bakıp Karen'ı dehlemeleri hangimizin içini soğutmadı sorarım. Sezon finali dediğin böyle olur. Bi sene beklemeye değer.



House; hani dizi başlarken akan jenerik var ya, isimlerin geçtiği yer, hah ben orayı sardırırdım ki hemen dizi başlasın izleyeyim diye. Ayrılık psikolojisine girdim sanırım iyice ki bölümü izlerken sardıramadım jeneriği, elim gitmedi. Bölüme geçersem, House her zamanki gibi takımın bi parça aklını karıştırdı ama sonuçta yine Chase çözdü her şeyi. House ile Chase arasında geçti bu sezon neredeyse. İkisinin arasındaki ilişkinin bu kadar bastıra bastıra işlenmesinin altında bişey mi var acaba diye düşünmeden edemiyorum. Chase, House'un oğlu çıkarmış?! Hahahaha delirdim evet. 


The Big Bang Theory; Howard'ın Sheldon'a eziyet ettiği anlar hem çok güldürdü hem de Sheldon'a kıyamadığım için uyuz etti beni. Ama şu soldaki gif hahahahaha sürekli gözümün önüne geliyor ve krize giriyorum. Olay şu; Stephan Hawking bi seminer için bunların çalıştığı üniversiteye gelir. Sheldon'ın da en büyük hayali Hawking ile tanışmaktır. Howard'a da Hawking için çalışacağı bildirisi gelir. Howard da Sheldon'a kendisini Hawking ile tanıştıracağını fakat onun için birkaç "ufak" şey yapmasını ister. Tabii bu "ufak" şeyler hiç de ufak olmaz. Zibilyon tane kemer tokasını temizletir, annesiyle alışverişe yollar, kendisine iltifat etmesini ister falan. Nihayetinde de Hawking ile tanışır Sheldon. Gel gelelim Hawking'e verdiği sunuda yaptığı basit bir matematik hatası yüzünden düşer bayılır ve Hawking'e rezil olduğuyla kalır. En çok güldüğüm sahne şüphesiz bu hizmetçi elbisesini giydiği sahneydi ama ascii kodlarıyla hayır sahnesi de dizinin enleri arasına çok rahat girer. Maalesef o anın gifini bulamadım. Düşerse ilerleyen günlerde paylaşmaya çalışayım. 


Bu haftalık bu kadar. Haftaya görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎