Şampiyonlar Ligi 2013 Son

abimsin!
Kötü başladı, güzel devam etti, tez bitti. Bazı aynı rengi paylaştığım elemanlar gibi "inat olsuuuaann tüm kuşlaraaaa" modunda olmadım hiç çok şükür. Kendi işime baktım. Deplasmanda 3-0'lık skorun ardından bile "zamanında Xamax'a yapmış mıyız, şimdi neden olmasın ki" dedim, güvendim. Ve itiraf edin, bir ara hepinizin kalbi benim kalbimle attı. Son 12-13 senenin en güzel maçlarından biriydi bizim için, her açıdan. O ofsayt da gol olsaydı bu iş burada bitmez finale ve kupanın ellerimizde yükselmesine kadar giderdi. Bu şımarıklığı bize nasip edenlere şükürler olsun. Tüm kalbimle inandığım adamlara son sözümdür: Siz bizi güldürdünüz, Allah da sizi güldürsün. Şimdi yeniden orada olmak için daha büyük hırsla ve güçle, saldır Galatasaray, yürüyedur GALATASARAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎