Gülünesi Aşklar | Milan Kundera

Bu kitap bana biraz savruk geldi. Birden fazla hikaye var ve kitap adından da anlaşılacağı üzere çiftler, ilişkiler, cinsellik ve aşklardan bahsediyor bu hikayeler. Belki de birden fazla hikaye olduğundan çok dağınıktı. Beni bir türlü içine çekemedi. Yada ben kendimi kaptıramadım kitaba onu da kabul ederim. Kitaba adapte olamayışımın sebebi ise muhtemelen "romantizm balonumu" patlatacak sivrilikte olmasıydı. Düşünsene, kitapta diyor ki aşk erkek için cinsel tatmin, kadın içinse hırs ve güç tutkusundan ibarettir. E noldu Serap, ne beklemiştin? Kitapla ilgili enteresan bir anekdot okumuştum, Kundera bu kitabı 10 sene boyunca yazmış. Birkaç sene önce Boyhood diye bir film vardı bu şekilde seneler boyunca çekilmişti o aklıma geldi okuduğumda. O filmden de çok hoşlanmamıştım sanırım. Kitabın bendeki baskısı Can Yayınlarından, 246 sayfa ve 21,5 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎