En Kıymetli(m) kliplendi!

Kenan Doğulu'ya duyduğum sevgi ve müziğine duyduğum saygı ayyuka çıktı yine. Tam Yalın ile yaptığı Ünzile düetine sarmıştım kiii, daha önce hiç denemediği, TT Arena ASY'nin açılışında gördüğümüz o sakallı hâliyle albümün en keyifli slowlarından En Kıymetlim'in klipini çıkardı ortaya. Klipte kardeşi Ozan Doğulu'nun dünyaa sevimlisi kızı Aria'yı da oynatmış. Romantik herif, enfes klip çekmiş yine. En Kıymetlim mi? Albümdeki favorimdi, nihayet kliplendi :) Buyrun içeri;



Bakma öyle kırgın kırgın,
Yüreğim zaten perperişan..
Durma öyle yorgun yorgun,
Gücüm tükenmek sınırında..
Yüreğimin sesine kulak verirsem eğer
Anılar beni doğrular.
Her anının yanına, aşkı da kat yanına
Beni götür uzaklara..

Sen benim en kıymetlimsin.
En güzel vazgeçilmezimsin.
Sen benim en kıymetlimsin.
Sevmekle bitmeyenimsin.
Sen benim hakikatlimsin.
En derin, en içimdesin.
Sen benim en güzel derdimsin..

Gülme öyle soğuk soğuk,
Üzmemek içinse gerek yok.
Aşktan adam, benim lakabım,
Acıyla beslensem de doyarım!
Heyecan bittiyse eğer, bir aşk ne fayda eder
Üzülme ben alışırım.
Toparlanıp kalkarım, tutarım bir ucundan
Hayata yeniden başlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎