Günlerden Galatasaray vol.32

Offf ne çok fotoğraf baktım yeterince dilenmek ve hiçbir ayrıntıyı atlamamak için. Eminim hala unuttuğum anlar vardır. Olsun. Galatasaray, şampiyonluğunu 2 hafta öncesinden puan farkını 10'a çıkararak ilan etti. Sivasspor karşısında Burak x2, Selçuk x2 golleriyle 4-2 kazanarak hem de. Pazar günkü maçın şampiyonluk maçı olacağından emindim şahsen. Çünkü, o maçı takım rahatlasa bile taraftarın aldıracağından emindim. Öyle de oldu. Bu maça bir fotogaleri hazırladım. Ama bir de şampiyonluk kutlamalarının ilk ayağı olan kutlamaların fotogalerisi var. Sivasspor maçına niye bu kadar dilendiğimi soran olmaz herhalde. Öyleyse başlıyorum.


Direkt gol sevinçleriyle başlıyorum, sıralı değil, karışık. Ne buldumsa attım.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geçen hafta aralarında sorun var denilen ve nihayet Galatasaray'da bir sorun bulduğuna inananlar bu fotoğrafları görünce depresyona girer, girsin. 
  
  

Muslera'nın alkışlanması adına yapılan hamle, hocanın iyi yürekliliği, Eray'ın heyecanı...
 

Tek konuşan takım değildi tabii, tribünde taraftarlar da konuştu bol bol. Taraftarlık sadece bağırmak değildir.
 
 
 
Devamı şampiyonluk fotoğraflarında. 32. haftada, 68 puanla, şampiyonluğa, yürüyedur GALATASARAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎