#YellowFriday

Dün, 26 Ocak 2018 tarihi itibariyle geçtiğimiz haftalarda twitter'da kıvılcımı çakılan kocaman bir ateş yaktık Galatasaray taraftarı olarak. Takıma ve yeni yönetime destek olmak amacıyla Galatasaray Store'larda %50 indirimli yüzlerce ürün vardı. Yeni sezon ürünlerinde 200 TL alışverişe kasada 50 TL indirim vardı. Aslında taraftarca verilen mesaj şuydu; siz taraftarı dinlerseniz biz sizin arkanızda çığ gibi büyürüz -ki öyle oldu-. Gün içinde geç saatlere kadar sosyal medyada yüzlerce fotoğraf gördük. Tüm mağazalar tıklım tıklım doluydu. Fatih Hocam, yönetimden birkaç kişi, şu anki ve eski futbolcularımız, sanatçılar ile birlikte biz taraftarlar bu alışveriş çılgınlığına ortak olduk. Çılgınlık diyorum çünkü bir kampanyanın bu kadar büyümüş olması, insanların bunu bu kadar ciddiye alması mükemmeldi.

Dün store'dan çıktıktan sonra D&R'a gittim. Oradaki görevliler kendi aralarında konuşuyorlardı. Biri dedi ki "maç var zannettim". Çünkü store'a gelenlerin çoğu Galatasaray montlarıyla, sweat ve tişörtleriyle, çantalarıyla, bileklikleriyle, bereleriyle gelmiş irili ufaklı birçok ürün aldılar. Ben de naçizane katılmaya çalıştım. Etrafımda Galatasaraylı olan kuzenlerime yeğenlerime kardeşlerime yarım elma gönül alma birkaç ürün aldım. Umarım bu çorbaya bir fiske tuz da ben atabilmişimdir kendi açımdan. İçimde ukde kalan tek şey Hocamın "nerede kalmıştık" atkısını alamamak oldu, canımız sağolsun. İnternetten getirtirim onu da artık. Baba Gündüz der ki; "Galatasaray bir halatı hep birlikte çekenlerin, hep birlikte üzülüp, hep beraber sevinmesini bilenlerin takımıdır." Biz dün bunu başardık. Emeği geçen geçmeyen gönülden destek olan herkese kendi adıma sonsuz teşekkürler. Çok büyüksün GALATASARAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎