İnsan Ne İle Yaşar | Tolstoy

Bu kitabın içinde bulunduğu ekibi set halinde almıştım. Okuduklarım arasında açık ara bunu beğendim. Tolstoy'un anlatımını hiçbir zaman kendi zamanındaki yazarlar kadar ağır bulmadım. Tam aksine halkı halka halk diliyle anlatan bir yazar olarak düşünürüm hep. Kitapta 3 temel hikaye var: İnsan Ne İle Yaşar, Üç Soru ve Bana Ne Kadar Toprak lazım. Hırs ve doyumsuzluk başta olmak üzere insanın kendinin kurdu olması üzerinde duruyor üç hikayede de. İnsana neyin lazım olduğunu, neyin insana verilmediğini, insanın en önemli anının hangi an olduğunu sorguluyor. Kendi içinde derin mesajlar veren bir eser. Durup düşünerek ve algılayarak okunursa muazzam. Dünya Klasikleri arasında olduğundan çocuklara/gençlere okutmakta fayda var. Ben İndigo Kitap tarafından hazırlanan dünya klasikleri setiyle almıştım ama diğer yayın evlerinden de var. İndigo Kitaptan olan baskısına baktım kitapyurdu.com'dan. 88 sayfa ve 7 TL gibi komik bir fiyatı var. Okuyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎