Günlerden Galatasaray #13

Yalan yok, Trabzon deplasmanına 0 puan yazmıştım kafamda. Hatta izlemek aklımda bile yoktu. Neticede izlemeye başladım ama o golü de yedik. Bu takımın en büyük eksiği hırsıydı. Ömer ve Mario on bire girdikten sonra o hırs ve arzu geldi. Şimdi ikinci eksik olan gole dönük oyuna ihtiyacımız var. Bunu da başarırsak kalan 4 maçı da alır geçeriz. Zaten şu maçtan bile 1 puanla dönüyorsak, biz yine zorla şampiyon olacağız sanırım. Diğer takımlar Galatasaray'ın bu kötü gidişatını, Şampiyonlar Ligine bölünmesini, sakatların çokluğunu falan iyi değerlendiremediler. Onlar adına üzücü. Bizim adımıza ise şahane devam ediyor işler. Şansa 2 maç kazanmış olsak geride kalan 12 haftada işler bambaşka bir noktaya gelebilirdi. Kısmet. Maçın bizim adımıza golü Yuto'dan geldi. Yuto'nun genel olarak eleştirildiği bu sezonda maçtan bize puan çıkaracak golü atması güzel oldu açıkçası. Kalan dört maçın üçü içeride. Deplasman maçı da Göztepe. Kağıt üstünde Galatasaray'ın hanesine +12 puan yazardım ama şimdi adım adım gitmekten başka çaremiz yok. Yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎