Günlerden Galatasaray #35

Galatasaray 6-1 Sivasspor (Hakim x2, Mauro x2, Dries x2)
Galatasaray, oynamak istediğinde kesinlikle durdurulamaz kıvama geliyor ve bunun için Okan Buruk ve Erden Timur'a tüm benliğimle teşekkür ediyorum. Benim gibi milyonlarca insanı böyle karşılıksız mutlu ettikleri için muhtemelen cennete gidecekler. Dün akşam Sivas'ın ölümüne defans yapıp bir gol kilitlemek üzere yaptıkları planı Dries'in oğlu Ciro bebeğim bile anlamıştır. Okan Buruk tabii ki bunu yemedi ve 5 defans oyuncusu ile çıkan rakibe tam 6 gol atmayı başardı. Maçın oyuncusu olarak tribünler Hakim'i seçip, maç sonu üçlüsüne kendisini bekleseler de benim favorim Dries oldu. Bugün 37. yaş gününü kutluyor Dries. İyi ki doğdu ve iyi ki bizimle! Onu çok seviyorum💖 Cumartesi ve pazar günü sürekli sakatlandı, sezonu kapattı, oynamayacak, kadroda yok haberleri düştü. Maç saati geldiğinde kendisini ilk on birde izledik. Sakatlığına rağmen çıktı, oynadı, iki gol attı, bir de asist yaptı. Maçın adamı olmak için başka ne gerekir bilmiyorum. Gelecek sene bizimle olacak mı bilmiyorum ama olmazsa çok üzüleceğimi düşünüyorum kendi adıma. Bir cümle de hakemlere söyleyeceğim. Altı gol atmış olmak, Mauro'nun ilk yarıda iki futbolcu tarafından düşürülmesi sonucu penaltı verilmemesini, ikinci yarıda yine Mauron'nun kaleciye temas etmemesine rağmen golünün sayılmamasını, Barış'ın yediği dirseklerin engellenememiş olmasını, gözünün önünde Lucas'ın ayağına basılmasına faul bile verilmemesini konuşmayı engellemeyecek. Size rağmen kazanmaya devam edeceğiz. Son söz, sonunda iyiler mutlaka kazanıyor. İyi kalpliler, iyi oynayanlar, iyi insanlar... Teşekkürler Galatasaray, sen en güzelsin! Hedef 24, yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎