Cerrah | Tess Gerritsen

Gerritsen adını sıklıkla duymaya başlamıştım. Bir serisi olduğunu ve bu serinin başlangıç kitabının da Cerrah olduğunu da biliyordum. Diğer kitaplarını da merakla bekliyorum. Geçtiğimiz haftalarda gittiğim kitap fuarında Doğan Kitap'taki güzel indirimi görünce hemen yapıştım tabii. Başladıktan sonra da cayır cayır aktı kitap. Zaten polisiyenin en sevdiğim tarafı bu. Kitap isterse 4565412 sayfa olsun bir nefeste bitirmeyi kabul et, bir nefeste bitirirsin. Arada bir serpiştirince böyle akıp giden kitap iyi oluyor. Neyse kitaba döneyim, goygoyu hep yaparız. Bir katilimiz var kitapta. Kadınların önce rahmini alıyor sonra da onları öldürüyor. Kitapta bile kadına şiddet, evet. Okurken gerilmeden çevirdiğim tek bir sayfa bile olmadı. Yazarın doktorluktan geldiğini okumuştum bir yerlerde. Tıbbi terimler, kitabın altında açıklamalarına kadar var, kitaptaki gerilimi sürekli yüksek tutuyor. Bazı sayfalarda, bu tarz kitaplarda ekseri sonlara doğru görülen, heyecan ve adrenalinin artması dolayısıyla da uçarcasına okuma arzusu bünyeyi ele geçiriyor. Katilin kim olduğunu tahmin etme mevzusu polisiye okurken genelde vardır ya, işte bu kitabı okurken olmayacak. Bu yüzden hala okumadıysanız ve niyetlenirseniz tavsiyem katil kim sorusuna cevap aramak yerine kitabın keyfine varmanız olur. Kitabın bendeki baskısı Doğan Kitap'tan, 376 sayfa ve 47 TL. Polisiye gerilim seviyorsanız ıskalamayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎