Günlerden Galatasaray #13

Dünya kupası arasına bu maçla gidildiğine inanamıyorum öncelikle. Kasım ayına dünya kupası planlayan FIFA'nın Allah belasını verebilir. Şu maçtan sonra bu takımı 1,5 ay izleyemeyecek olmak beni çok üzüyor. Aylarca bu takımın cayır cayır gol atmasını bekledim. Çünkü takımın ofansif kanadı kağıt üzerinde kusursuz bir mükemmellik içeriyordu. Dries, Juan, Kerem, Yunus, Sergio, Bafe, Milot, Haris ve elbette Mauro'dan hangi beşliyi dizersen diz çalışmak zorundaydı. Gel gelelim Başakşehir maçına kadar olmadı işte. Kısmet Belözoğlanaymış :) şaka bi yana Kerem'in üç, Mauro, Dries, Abdülkerim ve Milot'nun birer golüyle 7-0 kazandı Galatasaray Başakşehir maçını. Kazanmak ve bol gol atmak kadar mühimi ise Lucas'ın şahane performansı ile 5. golü attıktan sonra bile maçı bırakmayan, rölantiye almayan, baskıya devam eden ve oyun disiplininden kopmayan bir Galatasaray vardı sahada. Maçın neredeyse başında Emre'nin sakatlanıp yerine Kazım'ın girmesiyle de ikinci yarıdaki ikişer oyuncu değişikliğiyle de oyun planı ve disiplini hiç bozulmadı. Ben de tüm maçı sırıtışlı bir suratla ve peşin satan gibi yayıla yayıla izledim. Başakşehir'e Avrupa'da başarılar dilerim. Ama ligi bu sene alması gereken takım biziz. Zira Avrupa'da olamamak çok üzücü. Dünya Kupasından sonra görüşmek üzere. ŞEN OLA CİMBOM ŞEN OLA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎