Günlerden Galatasaray #16

Aman da aman, benim bebeklerim doğum günü hediyesi mi vermişler manevi analarına 😋 şaka bi yana ikinci yarıda biraz panikledik, olsun, razıyız. Kitaba ortasından başlamayayım yine, Galatasaray dün akşam Ankaragücü'nü konuk etti. Maçı Bafe ve Barış Alper'in golleri ile 2-1 kazandı. Lucas ile Sergio'nun orta sahanın göbeğini boş bırakmış olmalarından bir parça endişeliydim, yalan yok. Gel gelelim Berkan'ın başarılı performansı, bilhassa ikinci yarıda göz doldurucuydu. İşin defansif yönünü çözdü gibi, ofansif olarak da çabalıyor ama çok kısmetsiz. Kaçırdığı bir gol vardı ki, hala gol olsun diye bekliyorum tekrar izlediğimde... Taylan'ın attığı enteresan gol de gerçekten jeneriklikti. Rakip takımlara gidip Galatasaray'a gol atmayan da kalmamıştır herhalde. Enteresan istatistik. Yatırım tavsiyesi değildir bu arada 😄 Berkan'dan bahsettim ama Dries'i övmeden geçmeme hastalığına yakalandığım için onu da es geçmeyeceğim elbette. Bafe'nin golde çıkardığı pas, dilimi ısırıyorum, neden dünya yıldızı gösterir gibiydi. Buradan da Bafe'ye bağlayayım; goldeki pozisyonda çekiliyor falan ya, başka forvet olsa kendini yere bırakır penaltıyı almaya çalışırdı. Ama o ne yaptı? Koydu totosunu iteleye iteleye o golü kaleye attı. Örnek alınacak bir adam, özellikle çalışma azmiyle. Üç dört gündür konuşulanları umursamayın. Fotoğraftaki gibi göğsünüzü gere gere Galatasaraylıyım deyin. Hafta sonu puan farkı dörde çıkacak inşallah. Iskalamaya kıyamadığım fotoğrafla bağlıyorum. Şen ola Cimbom şen ola!

😍


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎