Fahrenheit 451 | Ray Bradbury

Hayatımda bu kadar boş gözlerle bakarak okuduğum 2. bir kitap daha olmamıştır muhtemelen. Gelecekte bir yerlerde kitapların artık çöp olduğuna karar verilmiş, sonra itfaiyeciler varmış, itfaiyecilerin görevi yangın söndürmek değil kitap yakmakmış... Bak yazarken bile boş bakıyorum. Bilimkurgu falan benim kalemim işler değil bir kez daha anlamış oldum bunu. Aklımın almadığı şeyleri sevemiyorum bir türlü. Ha sevdiği kadının sonuna kadar arkasından giden, dünyada her şeyin önüne sevdiceğini koyan adamların hikayelerini okuyup filmlerini izliyorsun serap bahar derseniz KAPPAAAAAAKK derim kendime ki çok haklısınız. Fakat bilimkurgu serap bahar'ın kalemi değil arkadaşlar ben bunu bir kez daha tecrübe ettim. Ama kitabı bitirdim. Bırakmadım. Bu da bir başarı örneği olarak geçerlidir kanımca. Kitabın benim okuduğum baskısı İthaki Yayınlarından, 208 sayfa ve 24 TL. Sevenine saygı duyar başarılarının devamını dilerim.

1 yorum:

  1. What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon this
    I've found It positively helpful and it has aided me out loads.
    I am hoping to contribute & help other users like its helped me.
    Good job.

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎