Aylık yazılar #temmuz

Beni özlediniz mi? Sizi bilmiyorum, belki yokluğumun farkında bile değildiniz ama itiraf etmeliyim, ben yazmayı çok özlemişim. Bugün ofiste bi anda vahiy gelir gibi oldu ve akşam eve gidince bloga yazı yazmalısın Serap dedim. İşte geldim buradayım, ama ustalığımı tartışırım tabii. Öyleyse let the game begin!
  • Uzun süredir yazmama, yazamama sebebimi düşündüm. Bazı şeylerin gerçekten yürekten gelmesi gerektiğine karar verdim. Bi de Galatasaraysız blogun yavan kalacağını düşündüm sanırım. Blogun her yeri kırmızı biliyorum, lakin Galatasaray'ın kırmızısının yanında tatlı da bi sarı var ya, işte o zaman renkleniyor ve yavanlıktan kurtuluyor sanırım.

  • Son yazımı Beckham için yazmıştım ve üstünden 2 ay geçmiş. Ben bu 2 ay içinde ne yaptım? Sadece çalıştım diyebilirim. Birkaç hafta sonu Konya'ya gittim onun dışında güzel evimdeydim. Başka bi yere ihtiyacım varmış gibi...

  • Evim demişken size evimin balkonundan bahsetmiş miydim? Konya'da yaşarken çok dua etmiştim nolur evimin balkonu olsun nolur nolur nolur diye, Allah gönlüme göre bana koridor gibi bi balkon nasip etti. Stüdyo daire kadar balkonum var desem abartmamış olurum. Balkon niye seviyorum? Havadar havadar yayılmak için tabii ki.

  • Fizy'e hesap açmadan girişi yasaklamışlar. Hemen facebook ile bağlan deyip Akdeniz modunu seçtim. İçimdeki Akdenizliyi durduramıyorum. Özellikle de yaz gelip de için için orada olmak istedikçe, buzukinin de yardımıyla, özlem duyuyorum. 

  • Bu iki ay içinde en çok yaptığım şey facebookta oyun oynamaktı. Dadanınca bağımlılık yapıyor arkadaş elini alsan kolunu kurtaramıyorsun. Zamanında oyun oynamak için açtım demiştim. Gözünü çıkardım evet.

  • İş, aşk, sağlık, para dörtlüsünü aynı anda bulduğunuz zaman kare ası tamamlamış olursunuz. Biri olmasa diğerlerinin pek kıymeti kalmıyor zira. Benim aslar tamam çok şükür :)

  • Ramazan ayı iyi geçiyor. Tek sıkıntı eve 6'da gelen benim 2 buçuk saat kadar yapacak iş bulamamam. İşte oyuna hep bu yüzden dadandım dicem de buna çocuklar bile inanmaz zira daha 10 gün oldu oruç başlayalı :/ hava çok sıcak olmadığından problem yok şimdilik. Şükür.

  • Galatasaray sezonu açtı 2 de hazırlık maçı yaptı. Birini izledim biri aklımdan çıkmış. O sırada daha sevimli bişeyle uğraşıyodum. Üzgünüm Galatasaray :( Yalnız bu herifler tatile girince futbolsuzluktan boğulma olayına çözüm bulunsun. Tek yıllar bu yüzden sıkıcı. Çift yıllar olsa birinde Avrupa birinde Dünya Kupası oluyor oooh sabahlar olmasın! Galatasaray'a ayrı bi yazıda dilenmeyi düşünüp next diyorum.

  • Yazın yokluktan başlayıp gerile gerile dümbeleğe döndüğüm yeni ergen dizim Pretty Little Liars'ın müjdesini vereyim. Gossip Girl'den sonra şöyle liseliler gelsin iki entrika çevirsin diye başladım, ama sonra meraktan üst üste 3-4 bölüm izlediğim oldu. 3. sezonu izliyorum şu an. 2. sezonun sonunda gerilme olayını bi parça artırıp korku filmi moduna geçti dizi. Öyle ki hava kararınca korkmayayım diye izlemediğim zamanlar oldu :( dizideki favori karakterim, yan rol bile olsa, aksanını yediğim Wren, oyş.

  • Dizi-film-kitap üçlemesine çok vakit ayıramadım. Öyle ki yazamadığım 2 ay içinde 3 kitap bitirdim ve 4.ye bugün başladım. Yoksa bloga yazmama sebebi vicdan azabı duyması mıydı?.. Senaryo yazma Serap, sus!

  • dinimiz amin!
  • Şimdilik bu kadar. Devamı tabii ki gelecek, gelsin de. Özlemişim zira :) Lafın başında fizy ve Akdeniz şarkılarından bahsetmiştim. Ayın şarkısı da püfür püfür esen bi Akdeniz şarkısı olsun istedim. Glykeria'dan Kalimera'yı dinliyoruz. Sağlık, huzur, mutluluk sizinle olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎