Taş-Kağıt-Makas-Kertenkele-Spock

Haftalık dizi yorumları | 25 & 29 Mart

Dikkat! Bu yazı bu hafta yayınlanan Shameless ve The Big Bang Theory dizileriyle ilgili ağır spoiler içerir. Pazartesi güllerimiz How I Met Your Mother, House ve tabii ki Gossip Girl'ün bahar tatilleri devam ediyor. Çok iyi halt yiyorlar ara vererek canlarım benim. Neyse kalan sağlarla yolumuza devam ediyoruz biz. Başlıyorum;

Sinyora Enrica ile italyan Olmak | 2011

İtalya'ya duyduğum sebepsiz aşk yüzünden dün gece bu filmi izledim Esaretin Bedeli yerine. Zaten uzun süredir merak ettiğim bir filmdi, isabet oldu açıkçası. Gerçi filmin fonunda İtalya'yı pek göremediğim için hayal kırıklığı yaşadım çünkü film çoğunlukla bir evin içinde geçiyordu. Naif bir film olmuş. Vaat ettiklerini veriyor, sıkmadan kendini izletiyor. İyi oyunculuklar, tatlı müziklerle ayırdığınız vakte değecek bir yapım olmuş. Sıra geldi ayrıntılarına;

Galatasaray'ımın en güzel fotoğrafı #2

Buralar çok boş kalmasın :) 
ps: Fotoğraf için Soner'e teşekkür ederim :)

Günlerden Galatasaray vol.28

Sivasspor mağlubiyetinden sonra takım zaten garantilediği lige daha fazla asılır diyordum. Lakin hafta içi gelen Elmander'in oynayamayacak olması haberi endişelendirmişti, daha fazlası üzmüştü. Gel gelelim takıma olan inanmışlık Elmander'in yokluğunu kapatacağımızdan emin bir şekilde haftayı geçirmemize neden oldu. Fakat Baros'un isteksiz oyununu eminim kimse beklemiyordu. Bu senenin sanırım en başarılı futbolcularından birisi olan Burak'ın Galatasaray'a da gol atmış olması sürpriz değildi benim açımdan. Ama beraberlik tabii ki beklemediğimiz bir sonuç oldu. Galatasaray'ın golü ise, penaltı sonucunda Felipe Melo'dan geldi. Mini bi parantez de Mehmet Batdal'a geliyor. Fenerbahçe maçında, Hakan Balta'nın attığı golden sonra, o golü Hakan'dan başkası atamaz demiştim. Hakan soğukkanlı bir adamdır çünkü. Aynı pozisyonun bir benzeri de dün akşam Mehmet'e düştü fakat Mehmet topu Tolga'nın kucağına bıraktı. O bi anlık soğukkanlılık eksikliği de gol atamamasına mal oldu. Maçın en güzel yanı yine taraftardı. Beraberliğe ve çok da iyi olmayan oyuna rağmen maç sonunda futbolculara sırt çevirmeyen taraftar.. Şimdi önümüzde Orduspor ve Manisaspor (d) maçları var. Sonra da playoff. Galatasaray'ın şampiyon olmasından ise zerre kadar şüphem yok. Yürüyedurun!

Haftalık dizi yorumları | 19-20 Mart

Dikkat! Bu yazı 19 mart gecesi yayınlanan Shameless ve 20 Mart gecesi yayınlanan How I Met Your Mother dizileri hakkında ağır spoiler içerir. Sonra vay ben görmedim, vay ben okumadım demeyin de. Big Bang Theory bu hafta yayınlanmayacağı için yazı da böyle perşembeye kadar geldi. Neyse başlayalım hadi.

Hasan Şaş'ııım Hasan Şaş'ııımm

hepsi kurban olsun senden akan tek damla kana
"Fenerbahçe Kulübü’yle ilgili de bir açıklamamız yok. Kaldı ki Türkiye’nin en saygın kişilerinden Fatih Hoca’ya da yapılmış bir şey var. Ama biz ortalık gerilmesin diye bunun üstünü kapattık. Diğer arkadaşlarımıza da bazı hareketler vardı ama biz onları da hiçbir şekilde dile getirmedik. Saha içinde olan saha içinde kalır. Bizim adetimiz budur. Saha içinde her şey olur, ama maçtan sonra herkes birbiriyle kucaklaşır. Biz ortalığı germek istemiyoruz."
Hasan başındaki yarayı göstermek zorunda değilken bile değilken yarasını gösterip kendini haklı çıkarmak için çabalarken, bu iddiayı ortaya atan dy arkadaşımız neden ortaya çıkıp alın video işte Hasan'ın yaptığı sahtekarlık demiyor, diyemiyor? Futbolunuz da liginiz de yerin dibine batsın.. Ama pardon zaten batmıştı değil mi.. Yukarıdaki fotoğraflardan sonra söylenecek tek cümle; başka sorum yok hakim bey, tanık sizindir.

Kupa Beyi?


İki kulvarda şampiyonluktu hedeflenen sezonun ilk yarısının ardından. Şampiyonluk yolunda adım adım ilerleniyor ki, yere batasıca playoff olmasaydı şimdiden şampiyonluk turunu atmıştık bile. Hem de Saraçoğlu'nda. Neyse olan olmuş. 

Aylık yazılar #mart

Şöyle havaların ısındığını görmeden ne bahar yazısı ne mart yazısı yazacağım diye kendi kendime atarlandım durdum. Nihayet martın 19'unda! iki gündür havanın güzel olmasıyla yazıya sıra geldi. Mümkünse bahar olabildiğince uzun sürsün -şöyle temmuza kadar falan- ve sonra 2-3 ay da yapış yapış yaz yaşayalım. Bi dahaki soğuklar kasıma aralığa kadar gelmesin. İstemiyorum arkadaş zorla mı? Havalar biraz daha ısınmasaydı ekvator dolaylarında bi yere iltica edecektim zaten. Neyse başlıyorum!

Florya'da buluşan iki sevgili; Takım&Taraftar

Dün akşam her şey çok güzeldi evet. Ama en güzel anlar şüphesiz ki Florya'daki kutlamalardı. O kutlama ne liderliğin, ne 9 puanlık farkın, ne de bazı sivri zekalı Fenerbahçeli'lerin düşündüğü gibi Fenerbahçe ile berabere kalmanın verdiği mutlulukla yapıldı. O kutlamaların sebebi, yıllardır hasret kaldığımız, görmek istediğimiz şeylerin bize yaşatılıyor olmasının verdiği mutluluktu. Taraftarların oraya gitmesi, yakılan meşaleler, takımın balkondaki mutluluğu... Duygulanmamak elde değil bu sahneler karşısında. Biz sevgiyle kenetlenmiş kocaman bir aileyiz. Yürüyedur Galatasaray'ım!


 





Günlerden Galatasaray vol.27

Dün akşam Fenerbahçe deplasmanına konuk olduk. Gerçi Fenerbahçe taraftarının küfürler olsun, kaş açmalar olsun, baş yarmalar olsun pek konuk ağırlar gibi ağırladığını söyleyemeyeceğim ama, yine de gece bizim adımıza çok da kötü olmayan bir skorla 2-2'yle sona erdi. Maçın henüz başında 2-0 öne geçen Fenerbahçe skoru koruma içgüdüsüyle yaptığı hataların bedelini playoff'a minimum 9 puan farkla girerek ödeyecek. Playoff demişken, playoff'u düşünenin aklına, söyleyenin diline, olmasında emeği geçen kim varsa hepsinin gelmişine geçmişine Galatasaray'ın bu sezon attığı kadar gol girsin. Teşekkürler. Galatasaray'ımızın golleri Elmander ve Hakan Balta'dan geldi. Maç içinde Fatih Terim'in ve Hasan Şaş'ın sahaya atılan yabancı maddeler yüzünden başlarının kanaması ve Elmander'in kaşının açılmasını şöyle yorumlayabiliriz; zaferi kazanma yolunda akan her damla kan mübahtır.

ps: Son saniyede Baros'un vurduğu şut direkten dönünce bana bişey olmadıysa, ölümsüz olduğuma inanabiliriz.

Bugün Günlerden Galatasaray

Tek fotoğraf. 
Sebebi yok, koşulu yok sana olan sevgimizin. Bir annenin evladını sever gibi seviyoruz seni Galatasaray. Ne yaparsan yap seviyoruz. Hep sevdik, hep seveceğiz. 
Akşamki maçta seninle ağlayıp seninle güleceğiz.
Görsel: Galatasaray.org giriş sayfası.
ps: ilk maçta böyle yazdım 3-1 kazandık. Totem budur!

Hugo | 2011

Akademi ödüllerinde en iyi film adaylarından bir diğeri olan Hugo bugünkü konuğum oldu blogda. Martin Scorsese'nin şaheseri diye lanse edilmiş bir film olarak görünse de, benim içime sinmeyen bir eser olmuş Hugo. İtiraf etmek gerekirse; filmde başrolü oynayan Hugo'nun, babasını oynayan ismin Jude Law olması filmin en güzel yanı. O da filmde toplam 10-15 dakika görünüyor ki filmi ne kadar beğendiğim hakkında buradan pay biçebiliriz. Ayrıntılara dönersek;

Haftalık dizi yorumları | 12 Mart

Haftalık dizi yorumları oldu mu bize Shameless yorumları! Pazar gecesi yayınlanan Shameless'ın 9. bölümüne ait ağır spoiler içeride. Daha da yok. How i met your mother'ın yeni bölümü gelecek hafta, House ve Gossip Girl'ün yeni bölümleri 2 Nisan'da, The big bang theory'nin yeni bölümü de 29 Mart'ta. Arada böyle sadece Shameless yazabiliriz. Tabi Shameless'in ilk sezonunun 12 bölüm sürdüğünü ve 2. sezonunun da bu şekilde olursa birkaç hafta içinde sezon finalini yapabileceğimizi belirtmekte fayda var. İçeri buyurun;

Nedimeler ~ Bridesmaids | 2011

2011 Oscar adayı filmlerden devam ediyoruz. Ve sırayı bir romantik komedi olan Nedimeler alıyor. Oscar adaylığı abartılı gibi görünse de film vakit kaybı değil asla. Aksine keyifli vakit geçirilecek türden bir film olmuş. Film adından da anlaşılacağı üzere düğün öncesi hazırlıkların anlatıldığı bir film olması sebebiyle, feminen bir film gibi görünse de, erkeklerin de tebessümle ve yer yer kahkahalarla izleyebilir. Nedimeler'le ilgili ayrıntılara girmem gerekirse;

Anadolu Kartalları | 2011

Yerli sinemada genç oyuncuların ön plana çıktığı filmler hep ilgimi çeker ve takip etmeye de çalışırım elimden geldiğince. Hava Kuvvetleri Komutanlığının yüzüncü yılı şerefine çekilen, Anadolu Kartalları da yazdan beri izlemek isteyip de izleyemediğim bir filmdi. Hafta sonu nihayet izleyebildim ve çok beğendim. Hala izlememiş olanlara şiddetle tavsiye ederim. Gelelim filmden ayrıntılara; 

Haftalık dizi yorumları | 5 & 10 Mart

Dikkat! Bu yazı 5 Mart gecesi yayınlanan Shameless ve 10 Mart gecesi yayınlanan The Big Bang Theory hakkında ağır spoiler ve fotoğraflar içerir. Ona göre devamını okuyun da sonra papaz olmayalım. Bu hafta House, How I Met Your Mother ve Gossip Girl yine yayınlanmadı. GG, Himym neyse de, House da artık tatil yapmasın arkadaşım!11!bir! zaten iki ay sonra bitecek :( Öyleyse başlıyorum;

Günlerden Galatasaray vol.26

Her hafta aynı şeyleri yazıyorum ama bıkmadan usanmadan da yazmaya devam ederim. Galatasaray her şeyiyle çok güzel bir takım oldu. Alınan puanlar, atılan goller, belki de şampiyonluk o kadar önemli değil bu noktada. Takım gerçekten takım gibi ya, isteyerek tüm kalpleriyle oynuyorlar ya, o gol sevinçlerinde takım ayrı, Fatih Hoca, Hasan ve Ümit ayrı sarılıyor ya, bağıra çağıra tezahürat etme isteği geliyor içimden. Felipe'nin golü ve Selçuk'un über frikik golüyle 2-0 yenerek geçtik Gençlerbirliği engelini de. Gençlerbirliği Teknik Direktörü Fuat Çapa'nın da dediği gibi Türkiye'nin en sistemli takımına karşı oynayınca bu son kaçınılmaz oluyor tabii. Galatasaray'ın verdiği şımarma seansımız da bittiğine göre son söz; GELİYORUZ!

Günlerden Galatasaray vol.25

Tomas bile 6 sene sonra gol attıysa, o sene bu sene!
Kapalı savunma oynayan takımlara karşı zorlanır Galatasaray. Kötü gibi görünse de iyi bişey bu. Zira bu zorlanmanın sebebi ayağa oynaması ve oyun kurgusunun paslaşma üzerine kurulu olmasıdır. Ama Galatasaray bi kere gol perdesini açtı mı atıyor efendim durduramıyoruz! Dün akşam da söylemesi ayıp dört tane atmışız. Çok atmak değil aslında önemli olan. Net oynayarak, çok da sempati duymadığımız Sivasspor karşısında galip gelmek benim için. Hem de o zeminde sakatlık yaşamadan. Gollerin ikisi Necati'den, biri Aydın'dan, biri de Ujfalusi'den. Aydın ve Ujfalusi gol attı. Kıyamet alameti alert! Allahım ölmek için çok genç hissediyorum :( Şaka bi yana, yürüyedur Galatasaray'ım!

Haftalık dizi yorumları | 27 Şubat

Dikkat! Bu yazı 27 Şubat'ta yayınlanan dizilerle ilgili ağır spoiler içerir. Sadece 27 Şubat yazdım, çünkü bu hafta pazar gecesi dizimiz olan Shameless ve dün gece yayınlanması gereken The Big Bang Theory'nin yeni bölümleri yayınlanmadı. Diziler hazır böyle devre arası verince ben de filmlere eğilirim artık. Pazartesi dizilerini özet geçiyorum buyurun;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...