Şampiyonlar Ligi vol.1

Böyle başlangıç mı olur demeyin, oluyor, olur, oldu da... Dün gece bişey yazamadım, elim gitmedi, içim el vermedi. Bütün gün baş ağrısıyla gezdim. Ama aştım, hepimiz aştık. Hocam geçen sene miydi, önceki sene miydi, çıkaramadım, bi laf etmişti: "kaybettiğinizde değil, vazgeçtiğinizde yenilirsiniz" diye. Bizim çocuklar dün gece vazgeçtiler, pes ettiler. Bi anlık konsantrasyon kaybı, bi anlık motivasyon düşüklüğü, bütün umutları aldı götürdü dün geceye dair, maalesef. Yenilen yarım düzine golden ziyade, beni ve eminim o renklere aşık herkesi asıl üzen bu oldu. Yoksa 2-0 yenilmek ile 6-1 yenilmek arasında puan olarak hiçbir fark yok. Galatasaray üst tura çıkmak istiyorsa hala o 10 puanı almak zorunda, hala gol atmak zorunda, hala gol yememek zorunda. Neyse, bik bik etmenin faydası yok. Geri alınmayacak bi olay yaşadık dün. Sefanı çektik, cefana da kurban oluruz, sen yürüyedur GALATASARAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎