Adaletsiz seçim.

"Kahramanım beni kurtarmak yerine öldürmeyi tercih etti"
Şarkısı...

Bazı filmler vardır. Gözlerin dolar ama tebessüm de edersin. Bu ekran görüntüsünü gördüğümde o filmleri izlermiş gibi bir hissiyata kapıldım. Doğru, makul ve etkili bir cümle değil de ne yukarıdaki...
Canımın acımadığı günlerdeyim. Boş bıraktığım tek bir anım yok. Çünkü biliyorum ki her boşluk ona doğru süzüleceğim bir kara delik. Çünkü biliyorum ki her boşluk içimdeki sancının üstüne bastırdıklarımdan sızması ve beni acıtması. Çünkü biliyorum ki her boşluk "bitti" kelimesini daha da anlamsızlaştıracak.
Ve ben bugün biraz daha büyük biraz daha olgunum. Turabi'nin survivor'da söylediği gibi; "öldürmeyen konsey güçlendirir abiee"
Şarkının da dediği gibi, "şarkıların günahı yok, acıtan sensin içimi"...
Güzel bir hafta sonu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎