..."Azabı sen icat ediyorsun"

Başlıktaki söz, aslında Hasretinden Prangalar Eskittim, Haberin Var Mı, Ay Karanlık gibi şiirlerin sahibi olan Ahmed Arif'e ait. Kendisinin bazı şiirleri Ahmet Kaya, Cem Karaca, Zülfü Livaneli ve Moğollar tarafından bestelenerek şarkı haline de getirilmiş. 

İnsan büyüdükçe değişiyor. Aslında bilimsel olarak 6 ayda bir tamamen değişiyormuşuz. Ben bunu hiç dinlemediğim bir şeyi dinlemeye başladığımda, hiç okumadığım bir şeyi okumaya başladığımda fark ediyorum. Devamı var, kaç gündür dargınız... :)
Ahmed Arif'in benim bloga düşmesinin sebebi ise, bir arkadaşımın instagramında gördüğüm başlıktaki söz. Aslında tamamı; 
...Ve hiçbir kahraman, hiçbir aziz, hiçbir hergele, sana azâp veremez! Azâbı, sen kendin icat ediyorsun. Beni de böyle berbat ediyorsun.
Görür görmez hissettiğim duyguyu tarif edemiyorum. İnsanın kendine dönüşünü daha iyi anlatabilecek bir söz olduğunu da maalesef düşünmüyorum. Saplanıp kaldığı yerden çıkaramadım bu sözü. Azabı sen icat ediyorsun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎