Tarkan - Ahde Vefa

Ben kendimi bildim bileli müzik camiasının çoğunlukla hemfikir olduğu bir tek konu var: Tarkan'ın Türk Sanat Müziği albümü yapması. Şahsen benim de çok duymayı istediğim bir albümdü bu ve nihayet gerçek oldu. Albümü bugün dinledim, albümle ilgili fikrim; Tarkan da vaktinde Muazzez Ersoy'un yaptığı gibi TSM albümleri serisi yapsın. Ahde Vefa 2-3-4-5 şeklinde sürüp gitsin. Söylemesini istediğim daha o kadar çok eser var ki... Bir diğer yorumum da, tertemiz okuduğu. Hiçbir maceraya kaçmadan, hiçbir şarkıyı ve tabii ki kendini rezil etmeden, su gibi akan bir yorumla söylemiş her eseri. Benim albümdeki favorim açık ara Söyleme Bilmesinler. Bu eseri zaten çok severim ama Tarkan'ın yorumu da çok iyi olmuş. 13 şarkının bulunduğu albümün D&R fiyatı 19,90. Gerçekten verdiği hazzın yanında komik bir rakam. Alın, dinleyin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎