Liseden Arkadaşlar | Selçuk Aydemir

Aylarca bekleyişin ardından nihayet kitabın elime geçişi ve gıdım gıdım okumama rağmen bitişi totalde bir haftayı bile bulmadı. En baştan başlayayım, kitabın imzalı sureti sadece D&R'da var diye internetten aldım 3 tane kitap. Biri doğum günü çocuğu olan ciğerpareme, biri tabii ki bana, biri de kardeşimeydi. Kitaplardan ilki -doğum günü hediyesi olan- vaktinde hatta vaktinden önce doğum günü çocuğuna gitti, sorun yok. Bana gelecek 2 kitap 15 iş günü sonunda dağıtıma verildi ve geldiğinde sürprizin büyüğü beni bekliyordu: 2 tane gelmesi gereken kitabın biri pakette yoktu. D&R bayaa kitabın üstüne yatarak bana cevap verme tenezzülünde bile bulunmadı. D&R için küçük benim için büyük bir adım; bi daha kendilerinden alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Gelelim kitabaaa...


SELÇUUUUUUUKK adamımsın! İsmet senin için neyse, sen de benim için osun. Nolur yazmaya devam et. İkinci kitabın sonu değil, yirmi ikinci kitabın sonu diye de kitabını okurum umarım.

Ne diyorduk, kitap, evet. Mahalleden Arkadaşlar'da ilkokul bebesi olan Selçuk büyüyüp ergen olmuş ve liseye başlamıştı. Lisede de burnu boktan kurtulmamaya devam ediyordu elbette. Kitapta çok mutlu olduğum yerler vardı. Çok güldüğüm yerler... Gözlerimin dolu dolu olduğu ve duygulandığım yerler... Ama kitap boyunca aklımda dönen tek bir cümle var; eğer anne olsaydım yahut olacaksam Selçuk'un annesi gibi bir anne olurdum/olayım isterim. Güçlü, akıllı, etrafındaki üç erkeği de (babası, oğlu, eşi) çekip çeviren ve gözünün ucuyla bakıp her şeyi çözebilen ve tabii ki sonuna kadar saygı duyulan bir kadın!

Ergen Selçuk'un yerli yersiz mevzulara ağlaması kitapta en çok ama en çok güldüğüm şeydi. İsmet'e ve müdür yardımcısına ayrı ayrı ağladığından geniş bir ağlama skalası var arkadaşımızın. Bilhassa spoiler vermeden geçeyim müdür yardımcısı kısmında nefesim kesildi tam tabirle! Kitap 224 sayfa ve satış fiyatı 20 TL. Okuyun. Mutlaka okuyun.

dipnot: 3. kitabı bekler, gözlerinden öperim Selçuk Aydemir! 😍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎