Sevginin Son Dileği | Debbie Macomber

Bu tür kitaplar benim için guilty pleasure kategorisinde aslında. Okumamam gerektiğinin farkındayım, daha güzel kitaplar okuyabileceğimi, bana kendimi daha kaliteli hissettirecek kitapların elimde olduğunu biliyorum fakat kendime engel olamıyorum. Daha önce birden fazla kitabını okumuştum Macomber'in ve kitap fuarında güzel indirimini görünce dayanamadım. Kitapta eşi kanserden ölen Michael'ın eşinin ölümünün birinci yılında hayata devam etmeye başlayışının hikayesi anlatılıyor. Sevdiğini kaybetme, hayata yeniden tutunma ve mektup işin içine girdiğinden Not: Seni Seviyorum filmini anımsadım sıklıkla. Fakat filmi izlerken olduğu gibi böğürerek ağlama masada değildi tabii ki. Ucuz bir romantik komedi kitabıydı özetle. Martı Yayınları tarafından basılan kitap 464 sayfa ve fiyatı 27,50 TL. Bu türle ilginiz yoksa yaklaşmayın bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎