Bir Ömür Nasıl Yaşanır | İlber Ortaylı

Hani herkes sevdiği kitaplardan bahsederken "başucu kitabı" der ya, benim okuduğum yüzlerce kitabın içinde çok sevdiklerim oldu, sevmediklerim oldu, deli gibi okuduklarım oldu, akmayan kitaplar oldu, fakat "başucu kitabı" diyebileceğim ilk kitap bu oldu sanıyorum. Eğitimden dil öğrenmeye, kitap okumaktan müzik dinlemeye, tiyatro izlemekten sinemaya, çocuk yetiştirmeden kendini yetiştirmeye kadar envai çeşit konuda Hocanın fikirleri sorulmuş. Hepsine tek tek cevap vermiş Hoca da. Ben en çok gezi bölümü beğendim. Gidilip görülmesi gereken şehirleri, yaşanabilecek ülkeleri ve Türkiye'de bilinmesi gereken yerleri tane tane paylaşmış okurlarla. Bu kitabı eline alacaksın, bineceksin arabana ver elini tavsiye yerler... Mesela okuyun dediği kitaplardan 3-4 tane alışveriş listeme ekledim. Anadolu'da gezin, görün dediği yerleri bir yıl içinde görmek gibi bir planım var. Okumakla kalmayacak gibi duruyor, benimle gezecek de bu kitap. Önerileri desen, kulaklara küpe olacak cinsten. Keşke daha çok gence okutabilsek bu kitabı. Keşke daha çok insanın hayatına farklı pencereler açabilsek. Kesinlikle öneriyorum, sakın ama sakın ıskalamayın bu kitabı. Bir Ömür Nasıl Yaşanır, Kronik Kitap tarafından basılmış, 288 sayfa ve 27,50 TL. Hocam, saygıyla eğiliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎