Adele | 30

19, 21 ve 25 Adele'in albümlerinin isimleri. 30 ise 4. ve son çıkan albümü. Diğer albümlerine göre caz esansının daha kuvvetli olduğu bir albüm. Son iki senedir listelerimde üst sıraları zorlayacak kadar caz dinlemeye başladığımdan olacak, benim en beğendiğim Adele albümü oldu. Someone Like You'nun yerini hiçbir şarkısı alamaz, o göz bebeğim. Fakat bu albümde salt Adele sesi duyuyoruz. Kimi şarkılarda yalnızca fonda bir piyano ve başka hiçbir enstrüman olmadan Adele'in sesi var. Sağlam gırtlak ister bunu başarmak, özellikle müzikal alt yapı cazdan oluşuyorsa... Albümde 12 şarkı var. Benim favorilerim albümün ayrıca çıkış şarkısı olan Easy On Me, elbette Woman Like Me ve To Be Loved oldu. Plasem ise bana siyah beyaz bir film izleme hissiyatı yaşatan All Night Parking. Açıkçası Adele boşanmasının acısını bizden, onu dinleyenlerden çıkaracak zannediyordum. Paramparça edecek, kalp kıracak şarkılar bekliyordum. Ters köşe oldum, şarkılar gayet keyifli. 12 şarkıda şunu bir daha dinlemem muhtemelen dediğim bir şarkı bile yok. Öyle ki dinlemeye başladığım günden beri de serviste gelip giderken, kitap okurken, dinlenirken sürekli kulağımda, hatta şu an bile... Huzurlu, aynı zamanda da güçlü bir albüm olmuş bana göre. Bakalım sevecek misiniz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎