Kalbim Unut Bu Şiiri | Ahmet Telli

Sosyal medyada şiirlerini çok görüp, gerçekten çok merak edip aldım. Ahmet Telli'yi hiç tanımıyordum kitaptan önce. Biraz körlemesine aldım gibi oldu. Yazarın şiirlerinin yanı sıra kısa pasajlarının da bulunduğu bir kitap. Herhangi bir kafiye ve/veya ölçü çabası gütmeden yazıp gitmiş şiirlerini. Eğer şiirde ölçüyü ve bazı kalıpları seviyorsanız, büyük ihtimalle hoşlanmayacaksınız. Ben biraz aradayım. Böyle çarpılarak okuduğum şiirleri de var, ne diyorsun dayı diye düşündüğüm şiirleri de var. Şöyle söyleyeyim, okumaya devam eder miyim? Pek sanmıyorum. Bir şekilde elime geçerse okurum ama satın alarak okumaya biraz uzağım. Hayatta insani ve politik olarak durduğu yere kendimi çok yakın hissetmeseydim, körlemesine alır mıydım, sanıyorum hayır. Güzel bir adam Ahmet Telli, belli ki öyle. Ama ben şiirde biraz romantizm bekliyorum sanırım. Kalbimi vurmalı. Pek vuramadı. Seveni vardır, saygı duyarım. Bende çalışmadı diyeyim. Kitabın bendeki baskısı Everest Yayınlarından, 167 sayfa ve 95 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎