içimden geldi


Hadi başlıyoruz;
  1. Bazı doğrularım var benim. Asla vazgeçmem dediğim. O doğruları çiğneyeni gözüm kapalı ezer geçerim.
  2. Yaşadıklarım ve gördüklerim bana hayatta sabırlı olmak gerektiğini öğretti. 23 yaşındayım, kendimi tanıyorum. Bişeyden vazgeçene kadar ciddi sabır gösteririm. Ama bitti dediysem bitmiştir. Dönüşü olmaz.
  3. Büyük konuşmayı sevmem, kendimden eminsem o büyük konuşmaktır benim için.
  4. Bencil bi insan olamadım hiç bi zaman. Ekseriyetle karşımdakini düşünerek alırım kararlarımı. Bencillik yapıyorsam, canıma tak etmiştir.
  5. İlk gençliğimde {15-20 yaş arası}, hem çok dinler hem de çok söylerdim. 21'den sonra bi nevi olgunluk dönemine girdim. Şimdilerde çok dinliyorum ama az söylüyorum.
  6. Kimi yerlerde susmanın, kenara çekilmenin pes etmek olmadığını öğrendim duvarlara çarpa çarpa. Evet canım çok yandı! Fakat şimdi etrafımda herkesin aşmasına izin vermediğim kalın duvarlarım var. O duvarların içinde de yalnız ailem ve 3-5 kişi daha.. O 3 kişinin 3'ü de canımı yakmaktan korkan kişiler.
  7. Tahammül edemediğim iki insan tipi var; birincisi inatçı insan tipi, ikincisi sinirli insan tipi. Kusura bakmayın da bu saatten sonra ikisini de çekemicem!
  8. Kolay kolay açamıyorum kendimi eskisi gibi. Bunun bi negatif tarafı olduğunu da düşünmüyorum. Şu an hayatımda olan insanlar, sonsuza kalabilme kapasitesi yüksek kişiler. Onlarla yola devam :)
  9. Allah'ın verdiği ömre değer biçmek haddime değil. Ama çok uzun yaşamak istemiyorum. Tadında bırakmak lazım herşeyi. Rahmetli amcam "genç öl cesedin yakışıklı olsun" diye espri yaparmış. 19 yaşında vefat etmiş. Hayatımda hatırlamadığım halde {3 aylıkmışım o vefat ettiğinde} acısını çektiğim tek olay budur.
  10. Küçüklükten beri başıma gelmedik kalmadı. Bu yüzden canım tatlıdır. Nazlıyımdır. Kız kardeşlerim olmasına rağmen aile büyüklerinin, ilk çocuk olmamdan sebeple de, en kıymetlilerinden biriyimdir. Hayatımdaki herkesten aynı muameleyi beklerim.
  11. 12-13 senedir Galatasaray taraftarıyım, son 3-4 senedir futbola mesai harcıyorum. Mesela Ronaldo'nun Barcelona'da da oynadığını geçen gün maç önü yazarken öğrendim. Ağzım açık kaldı. Futbolun beni şaşırtıp heyecanlandırmasına hastayım bu yüzden :)

Bişeyler yazmak geldi içimden, aklıma geleni sıraladım. Şansa bakın ki 11 tane madde olmuş, ilk 11 gibi.. Serap 11 elma fırlatmış, yemek isteyenler yakalamış. Üstüne alınan alınabilir, kimseyi kastederek yazmadım. Canı sıkılan olursa yazının altına yorum olarak atabileceği gibi, yürü git kız! butonuna da tıklayabilir. Saygı bizden!

4 yorum:

  1. ''Bencillik yapıyorsam, canıma tak etmiştir.'' hala onu düşündüğüme göre daha canıma tak etmemiş demek ki =) harika bir yazı olmuş yüreğinden gelen kelamların hiç susmasın. en büyük yangını kalem çıkartırmış kağıda. bazı sözler yakarmış insanın canını ''Şimdilerde çok dinliyorum ama az söylüyorum ,
    (daha doğrusu ben hiç söyleyemiyorum):( ''tıpkı bu sözünün beni yaktığı gibi...

    muhabbetle...

    YanıtlaSil
  2. Her şeyin bir vakti var demek ki, sabır diyelim şimdilik. Unutma, yakan sözler değil yaşananlardır :)

    YanıtlaSil
  3. yaşanamayanlarıdr desekde olur...

    YanıtlaSil
  4. Kaleci (1) ve stoper (3) çelişiyor gibi. :)
    Umarım "bazı doğrularım var benim" gibi büyük konuşmaz, kendi doğrularını çiğneyen insandan emin olursun.

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎