Nisan Özel Yazısı


Efendiiimm, malumunuz şu dakikadan itibaren nisan resmen başladı. Ben de nisana girmişken böyle bi şeyler karalamak istedim. Hem kendimden, hem gördüklerimden hem de ufak ufak yaşadıklarımdan. Katılan olur katılmayan olur ayrı. Ama eminim ucundan kıyısından tanıdık gelecektir yazdıklarım size. Buyrun başlayalım;

  • Nisan dedik dimi?! 1 Nisan şakalarını severim ki keyifli de olurlar. Ama burdan uyarayım, sağlığıyla, canıyla, ailesiyle ya da bana olan ilişkisiyle ilgili şaka yapan olursa acımam çizerim. Şaka şaka diye kimsenin ödümü koparmaya hakkı olmadığı kanaatindeyim!
  • Şaka yapın gülelim. Belki ben de yaparım da artık 23 oldum 3 ay kadar önce, kendime böyle eşek şakalarını yakıştıramıyorum. Ha naz yaparım, şımarırım, lolipop yerim, elma şekerine bayılırım! Ama 1 Nisan'da şaka yapma planım hâli hazırda yok. Kaşınan olursa her türlü kaşırız.
  • Bilenler bilir, gün içinde vücuduma kakao girişi olmazsa, çikolata ebatlarında yani, agresif bi kişilik olabiliyorum. Bildiğin ters oluyorum! Beeen.. Düşün yani..
  • Daldan dala olacak da bunu da demezsem içim rahat etmez. Hem karizmatik hem yakışıklı hem de başarılı tek erkek var dünya üzerinde. O da Jose Mourinho. Kendisinin bu sebeple delisiyim! Ukalalık ve şımarıklık mı?! Eee onlar da delisi olmamın sebeplerinden ayıptır söylemesi
  • Gök gürültüsünden oldum olası korkmuşumdur. Değil 23, 123 yaşına da gelsem korkmaya devam edeceğim. Bahar en sevdiğim mevsimdi ama gök gürültüsü olmayan yağmurlar yağdığında..
  • Yerli dizilerden her hafta takip ettiğim tek dizi Kavak Yelleri'dir. Geçen hafta evde değildim ondan bişey ekleyemedim bloga. Aslında Deniz'in Leyla'yı tokatladığı an, içimin yağlarının da eridiği an olduğundan eklemek lazımdı. Şiddet içerirse içersin arkadaş! O kız da yürüyen şiddet bombası gibi!
  • Yabancı dizilerden favorim How I Met Your Mother. Başlarda çocuktum Ted'i beğenirdim. Ama yaş ilerledikçe Barney'nin daha müthiş olduğunu farkettim. Dizide de en çok güldüğüm kişi odur
  • HIMYM demişken, hep Marshall gibi bi eşim olsun istedim Allah herkesin gönlüne göre versin, benimkini de es geçmesin.. Amiiiinn..
  • Çok arkadaşım oldu bugüne kadar ama kuzenime Şeyda'ma güvendiğim kadar kimseye güvenmedim. Allah onun acısını yaşatmasın bana (:
  • Benim ömrümden alsın dedemin ömrüne versin. Dedem dünyamdaki en değerli insan oldu hep. Hep de öyle olacak..
  • Duygusala bağladım dağılmam lazım derhal :) Son olarak şunu da diyeyim devamı Mayıs yazısına kalsın. Barcelona'yı hiç sevmiyorum. Zlatan ve Pique olmasa yok olasıcalar diyeceğim o derece!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎