Kayıp Sembol - Dan Brown

 Filmleri çekilen, kitapları yok satan Dan Brown'ın simge bilimci Robert Langdon'ın yeni macerasını anlatıyor Kayıp Sembol. Yakın zamana kadar film yapılması beklenen fakat haber gelmedikçe de umutların kesildiği bir iş şu an Kayıp Sembol. Da Vinci Şifresi ile Melekler ve Şeytanlar'ın ardından serinin üçüncü kitabı. Okumak bana yeni kısmet oldu. Diğer kitapların gölgesinde kaldığına dair yorumlar okudum. Bu yorumlara katılmamakla birlikte hala Da Vinci>Melekler ve Şeytanlar>bu kitap diyebilirim. Bu kitabın akıcı gelmemesinin sebebi diğer iki kitaba nazaran bu seferki açıklamaların daha uzun tutulması. Gel gelelim ben Dan Brown'ın tarzını sevdiğim için bana hiç kasvetli bi kitap gibi gelmedi. Kitabın olayının çözüldüğü noktalarda da büyük şaşkınlık yaşamam cabası! Kitap masonluk üzerinden ilerlese de hak dini diye nitelendirebileceğimiz 4 büyük kitaba sahip dine doğru bir dönüş yapıyor. Benim gibi hala okumamış olanlar varsa ve daha önceki işlerini seven bunu da sever. Tam 528 sayfa olan kitabın fiyatı 30 tl.

2 yorum:

  1. aslında daha akademik olmuş en iyi olması beklenirken okuyucuyu ayrıntıların boğması üzerine en sona kalmış.

    Dan Brown'in Inferno'su bir Türkçeye çevirlsin ona bakarız..

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎