Günlerden Galatasaray vol.27

Şampiyonlar Ligi maçı öncesi, çeyrek final demiyorum dikkatinizi çekerim -zira çeyrek final deyince elim ayağıma dolaşıyo-, kimsenin Belediye maçını taktığı yoktu. En başta da ben tabii. Maçın cumartesi olmasının da bunda etkisi olabilir evet, bilemedim şimdi. Ama çok şükür çocuklar bizim gibi gevşek değil de (Fatih Terim senin başında olsun da göreyim gevşekliği, evet) ilk yarıda kestiler fişi. İkinci yarı da top çevirerek bitti. Hani geçen maçlardan birinde tek farkla öndeyken rölantiye almanın sıkıntısından bahsetmiştim ya, ne kadar yürekten söyledimse birilerine küpe olmuş. Şöyle olsunlar can verelim. Gollerden bahsetmek gerekirse, Burak, Buraklığını konuşturdu demek yeterli olacaktır, bilhassa ilk golde... Gollerin ikisini de kendisinin attığını eklemekte fayda var, gelecek nesiller için yani. Adam resmen gün, saat, statü, takım, lig ayırt etmeksizin atıyor. Nazarımız değmezse sıkıntı var. Elde nasıl tutulacak bu çocuk ya :/ Gollerin ikisini de Burak'tan dedik ama Drogba'nın da payını es geçmemek lazım. Ben ki kalbinin bi tarafını da  United'a adayan hatun, Chelsea'de pek sempati duymadığım Drogba'ya bugün kırk yıllık Galatasaray futbolcusu gibi saygı duyup sempati besleyebiliyorum, tuhaf o.O Bugünlük de bu kadar kaldı 7 maç. Bu iş buradan dönmez, dönmesin. Şampiyonluk ve şampiyonluğa bağlı bişeyler de hayırlı olsun. Yürüyedur Galatasaray!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎