"Ben sana küsüm aslında, haberin yok"


TIK(Kenarda açık kalsın dinle)

Küsmek nedir bilir misin?
Küsmek dürüstlüktür.
Çocukçadır ve ondan dolayı saftır.
Yalansızdır.
Küsmek; 'seni seviyorum' dur.
Vazgeçememektir.
Beni anlatır küsmek.
Kızdım ama hala buradayımdır, gitmiyorumdur,
GİDEMİYORUMDUR.
Küsmek; nazlanmaktır, yakın bulmaktır, benim için değerlisindir.
Küsmek, sevdiğini söyle demektir, hadi anla demektir.
Küsmek; umuttur, acabaları bitirmektir, emin olmaktır.

Yani, diyeceğim o ki:
Ben sana küstüm!

NAZIM HİKMET

4 yorum:

  1. Nerden yazdın bunu bi anda bütün tüylerim diken diken oldu..

    YanıtlaSil
  2. Beni söyledin beni anlattın sanki benimde kötü bi anımdı yinede eline yüreğine sağlık. Bazı duyguları tekrar hatırlattığın için...

    YanıtlaSil
  3. Benimde kötü anılarım depreşti uçtum gittim bi anda.Ama yinede eline yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎