Şampiyonlar Ligi vol.3

Çok güzeldik,
Öyle böyle değil, la hakkaten çok güzeldik,
Müthiştik ya...
Yukarıdaki diyalog dün gece 00:02 sularında geçmiştir. Bu kadar güzel bi geceyi tek fotoğraf ve yürüyedur GALATASARAY! ile bitireceğimi düşünen arkadaş, sen bi çık biz bişey deneyeceğiz. 
Bu maça fotoroman yakışır kızım dedim kendime ve başladım toplamaya. Şimdi de dökmeye başlıyorum. Dün gecenin dökümü aaaaz sonra değil, yazının devamında. Başlıyoruz!


Aylardır, hatta yıllardır seyrettiğim en güzel Galatasaray'dı. (Allahım güzel kelimesini kaç kere kullandım?) En kaliteli ve iştahlı oyundu diyeyim. Rakibin çok iyi olmamasından ziyade, ben arzulu oyunun rakibi kitlediğini düşünüyorum. 


Takımın oyunu o kadar iyiydi ki, tribünler Burak'ı ıslıklamak yerine alkışladılar bu maçta. Gerçi gol atmak dışında her şeyi, GERÇEKTEN HER ŞEYİ, yaptı Burak ama adam forvet olunca da insan bekliyor be... Hele karşı karşıya kalıp atamadığı 1-2 pozisyon olunca içim gitti.


Pankartlardan maça sıra gelmeyecek demeyin ya, futbolun en sevdiğim tribün olaylarından birisidir sopalı pankartlar. Bulmuşken dibine vurayım, bırakın. 


"Organize İşler", "Allah Kerim Fatih Terim", "Yeğenlerini Öksüz Bıraktın Tuncel Kurtiz" bi de yukarıdaki fotoğraftaki pankartlar favorilerimdi. Bu işi temiz yapıyoruz yaa.


Araya pankart girdi, Burak'tan bahsediyordum. Burak gol atamadı ama goller yukarıdaki deliye,


yukarıdaki güzel adama, (bak yine güzel)


ve asıl krala nasip oldu.


"Melo'nun golünün asistini, sağ kanatın bittiği yer olan korner direğinin önünden, takımın sol beki olarak oynayan Dany yaptı."
Yukarıdaki cümleyi dün bu saatlerde duysanız, ne derdiniz? Evet, evet, aynen ben de... Ama oluyor işte. Olmaz olmaz demeyeceksin, oluyor. Oldu da ne de şahane oldu ama.


Ah şu maç bir de gol yemeden bitseydi. Çiçek gibi puan durumu. Danimarka'da da Kopenhag'a çakıp içerideki Juve maçını final havasında geçirmek lazım. RM'in şeyiyle gerdeğe girmeyi beklersek sıkıntı. Herif sana 6 tane atmış, senin için Juve'yi mi yenecek? Yemezler gülüm :)


Bugünlük de bu kadar. Formdan düşmüşüm ama olsun be, güzel bi geceydi, arşivin en güzel yerlerinden birine gitti. İnsanlar varsın romantik desin ama şu Galatasaray'a da aşık olunur işte yaa. Şiir gibi akıp giderse aşık da olunur, ölünür de. Hep yapsınlar. En çok seni seviyoruz Galatasaray, en çok seni. Yürüyedur GALATASARAY, daha gidecek çok yol var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎