Günlerden Galatasaray vol.20

Takımın böyle hiç gol atmamış gibi yada bir gol daha atarsak şampiyon olacakmışız gibi arzulu oynaması beni benden alıyor. Galibiyetin şifresini uzaklarda aramaya gerek yok. Zira yukarıdaki gif bile galibiyetin sebebini anlatıyor. Kim bilir belki de sezon sonunda başka güzel şeylerin de habercisi olacak. Üçüncü golde tee kendi kalesinden çıkıp gelen ve şu sevince katılan sevgili kedimiz Nando Muslera'nın mutluluğuna bile Galatasaray'ı şampiyon yapardım ben olsam. Şimdi düşündüm de ben bile şu anki federasyondan daha tarafsız olabilirdim aslında beyler. Neyse Eskişehir maçının gollerini Burak, Chedjou ve Umut attı, büyük olan, Bulut olan. Maçın son dakikalarında gelen gol, takımın 2-0'a ve 90 dakikaya rağmen maçı ve savaşmayı bırakmadığının göstergesiydi. Bu maçın en arzulu oynayanı bence Sabri'ydi. Gol sevincinde kafayı yarması dahil, galibiyeti ne çok istediğini ispatlıyordu. Farkı 4'e indirip bombayı Fener'in kucağına bıraktık. Ben bu satırları yazarken onlar maçlarını oynuyorlar. 0-0 berabere devam eden maç sonucunda inşallah puan farkı hala 4 olur. Sen yürüyedur GALATASARAY'ım sezon sonunda önündeki sayı kaç olursa olsun biz seninle hep gurur duyacağız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎