Arda Turan OLEY!

Saat 18.40, Barcelona - Atletico Madrid maçı henüz başlamadı. 
Spora çıktık.
Spordan döndük, eve çıktık. 
Twitter'da geziyorum. 
Arda'nın fotoğrafını ve yeni imajını gördüm.
"Velet ne güzel olmuş saçları" dedim ve fotoğrafı ablama gösterdim.
Yarım saat geçmedi bu sefer ağlarken çekilen fotoğrafını gördüm.
Sakatlanmış, oyundan çıkmış.
Gözüm Galatasaray maçında, aklım onda. Acaba iyi mi, acaba oralARDA da şampiyonluk yaşayabilecek mi diye düşünüyorum.
Gol atıyorlar. Maç beraberlikle bitiyor. Maç sonunda ağladığı için hafifçe şişen gözleri gururla parlıyor.
Ben mi?
Ben ondan çok uzaklarda, onun için evladımmışçasına sevinip gururlanıyorum.
Muhtemelen Galatasaray'a döndüğü sene, en çok da onun için, gidip o kombineyi alacağım.
Kutlarım sipsi, tüm kalbimle. 
Şampiyonlar Ligini de al gel, evimize, Galatasaray'ımıza dön.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎