Bir Yumak Mutluluk - Debbie Macomber

Küçük Mucizeler Dükkanını bitirir bitirmez bu kitaba geçtim. Lydia'nın dükkanındaki ilk senesini atlatmasının ardından bu kez de çorap örme kursunu açmaya karar vermesiyle başlıyor. Yine 3 kişi kaydoluyor kursa ve bölüm bölüm 4 karakterin hayatında olanları okumaya başlıyoruz. İlk kitap ile kıyaslamak gerekirse bir Carol yoktu mesela. O yüzden çok içim ısındı diyemem. İkinci kitap biraz daha zorlama geldi bana yada beklentim yükseldiği için öyle düşündüm şimdi bilemedim. Bir Yumak Mutluluk da tıpkı Küçük Mucizeler Dükkanı gibi 480 sayfadan oluşuyor ve ciltsiz hali 20 TL'den satışa sunuluyor. Bu noktada tavsiyem internette kitap satışı yapan İdefix, D&R ve Kitapyurdu sitelerini takip etmeniz yönünde olacak. Ben Macomber'in ciltli 5 kitaplık serisini 55 TL gibi komik bir fiyata aldım ki kitap başına 11 TL düşüyor. Neredeyse yarı fiyatına yani. Gelelim bir diğer tereddüde ilk kitabı okumadan bu kitabı okusam ne olur sorusunun yanıtı birkaç cümle öncesinde gizli aslında. Beklentiniz yükselmez benim gibi. Zaten yer yer ilk kitaba değiniyor. Ama tavsiyem ilk kitabın ardından bunu okumanız yönünde zira hikayede kopukluklar olabilir. Keyifli okumalar dilerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎