Günlerden Galatasaray vol.6

Sezon başından beri Prandelli sürekli sabır istedi ve 6. haftayı, Fenerbahçe maçını işaret etti. İşler istediği gibi başlamamış olsa da, istediği gibi bitti diyebiliriz. 80. dakikadan sonra "giren çıkmaz napcaz ya" diye hayıflanmaya başladığım anlarda geldi Wes'in golü. Tam o golün ardından gelen 2. Wes golü ile artık "çıldırııığn çıldırın çıldııığrın" moduna girmeye başladım. Maç bittiğinde öyle enfes fotoğraflar düştü ki birisi açılış fotoğrafı hemen üstte, artık dedim bu iş fotoromana yürüsün ne zamandır da yapmıyordum özlemişim. Hadi başlayalım.

Daha maçın başında koreo ile ateş ettik çok net. Arkada yükselen 4. yıldız sezonun geneline, bayrak dikme de tam Fenerin kalbine yönelik hareketti, sevdik, beğendik.

Harry'ciğimi bu maça davet etmek hangi cin fikirlinin beyninden geçtiyse kafa tasını ikiye ayırıp beynini öpmek istiyorum. Görmeyeli ne çok olmuş, ne kadar özlemişim. Bu adamın Galatasaray'dan kupasız gittiğine, hatta hiçbir takımında şampiyonluk görememiş olmasına o kadar çok üzülüyorum ki... Allah çirkin şansı versin (yazar burada Volkan Demirel'e sesleniyor).

Aradaki 85 dakika yokmuş gibi davranıyor direkt Sneijder'in gollerine geçiyorum. 
 
 
 

 
 



Bu güzellikler de maç sonundaki kutlamalardan :)
 
 
 
 

Maç sonunda rakip taçtan bir de gol attı ama o golü yokmuş gibi sayıyoruz hepimiz değil mi? EEEVEEEET. aferin.

 
Son olarak, SEVMEYELİM DE TAŞA MI DÖNELİM kalpkalpkalpkalpkalp

ps. Fotoğraflar çoğunlukla twitter ve tumblrdan. Çeken, efektleyen, yükleyen, fotoğraflarda bulunan herkese sonsuz teşekkürler. Dün geceyi mükemmel kılan herkese teşekkürler. YÜRÜYEDUR GALATASARAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎