Bu bir veda anı sevgilim...

Hayır romantik bir yazı yazmayacağım. Aslında romantik ama sevgiliye yazılmış bir yazı değil. Kardeş Payı 35 bölümün sonunda ekrana veda etti. Tıpkı tadı damağımda kalan İşler Güçler gibi... Devamı gelecek denilen ama gelmeyen Çalgı Çengi gibi... Düğün Dernek gibi... Kardeş Payının 2. sezonu izleyicileri tarafından çok tutulmamış olsa da ben her sevdiğime yaptığım gibi kötüsünü düşünüp konduramadım. Bana sorulsa çok beğendiğimi söylerdim. Hep söyledim de. Dizinin final bölümünü yayından 3 gün sonra bilgisayarımdan kesintisiz izledim. Bu da benim Kardeş Payına vedam olsun. Gökten sürekli üç elma düşsün. Selçuk çeksin, Ahmet ve Murat oynasın, Serap da seyretsin. 
ps: dizinin gizli şahanesi Şinasi Yurtsever'in Hilmi'sine selam olsun. Şinasi de hep bu ekipte olsun. Seviyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎