Günlerden Galatasaray vol.29

Şampiyonluk yolunda saha zemini yüzünden çekinilen maçlardan biriydi Akhisar deplasmanı. Burak'ın saçlarının kısaldığını görür görmez tamam dedim gol yahut goller geliyor. Şükürler olsun yanıltmadı kral. 2 golüyle takımı şampiyonluğa bir adım daha yaklaştıran isim oldu. Beşiktaş'la aynı puanda olmak kafadaki rahatlığın sebebi. Çünkü o maça kadar bu stres devam edecek gibi duruyor (bence Beşiktaş bir maçta takılacak). Takımın dün akşamki oyunu ve dizilişi çok iyiydi. Oyuncu değişiklikleri de yerinde ve zamanındaydı. Burak birkaç kez hattrick yapma kıvamına gelip başaramamış olsa da galibiyete götürdüğü için kendisini çok seviyoruz. "Futbol hayatımı Galatasaray'da bitirmek istiyorum" demiş bir de dün gece (ben canlı izlemedim, twitterın yalancısıyım), inşallah der son noktayı koyarım. Şampiyonluğa doğru YÜRÜYEDUR GALATASARAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎