Ahmet Ümit | Beyoğlu'nun En Güzel Abisi

Ahmet Ümit'in kitaplarını dönem dönem okuyorum. Polisiye türü kitapları da öyle. Üst üste çok okuduğumda yorulduğumu itiraf etmek zorundayım. Çünkü uyanık kalmak zorundaymış gibi hissediyorum kendimi. Yani öylesine okuyup geçemiyorum ille katili bulmam lazım (BULAMADI). "Aşk yaşamı, cinayet ölümü sıradanlıktan kurtarır" sloganıyla rafları süslüyor. Yılbaşı gecesi işlenen bir cinayetle karşı karşıya kalan Beyoğlu'nun En Güzel Abisi Nevzat Komiserin yeni bir hikayesi daha... Ahmet Ümit yan karakterlerle aklımı çok güzel bulandırdığı için bulamıyorum o katili bir türlü. Sanırım kendisi beni yoruyor biraz. Sultanı Öldürmekte de böyle hissetmiştim. Hala Sis ve Gece'nin etkisindeyim muhtemelen. Kitabın en güzel yanı adı ve kapak tasarımı. Reklam işi başarılı, hoş ama boş demek istemiyorum. Gel gelelim hoş ama beklediğimi bulamadım diye kıvırayım onu ben. Kitap 418 sayfa, D&R fiyatı 20 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎