Kocan Kadar Konuş: Diriliş | 2016

Tek sevdiği yıldırım Murat Yıldırım olan bir hanım kızım. Ezgi Mola'nın Demet Akbağ'ın varisi olduğunu düşünüyorum. Kocan Kadar Konuş'un ilk filmini de izlediğim için ikinciyi de gittim sinemada izledim. Özet geçmem gerekirse çok eğlendim ve filmin neredeyse tamamını gözlerim dolu dolu izledim. Aynı anda hem güldüm hem duygulandım. Bir romantik komediden başka ne beklersin ki?! Öyleyse başlıyorum.

İlk filmi izlemeyen vardır belki diye spoilersız özet geçiyorum öncelikle. Efsun ve Sinan lisede birbirine aşık olmuş fakat liseden sonra hiç görüşmemiş iki arkadaştır. Tesadüfen karşılaşıp yeniden görüşmeye başlayınca aşkları alevlenmiştir. İkinci filmde ise çiftin evlilik hazırlıkları ağırlıklıydı. Ezgi Mola ile birlikte Hümeyra ve Nevra Serezli'nin filmi sırtladığını ama en özel karakterin kızını veren babayı oynayan İsmail İncekara'nın Oktay karakteri olduğunu söylemek mümkün. Filmde en çok dikkat çeken oyunculardan birisi de Enis Arıkan. Yaptığı eleştiriyle de seyirciyi yakalıyor. Şöyle ki, düğün hazırlıklarına giriştiğiniz zaman birden sevdiğiniz insan başta olmak üzere hiç kimseyi tanıyamaz hale geliyorsunuz. Çünkü siz de farkında olmadan başka bir insan oluyorsunuz. 

Devam filmlerinin en büyük handikapı ilk filmle kıyaslanmasıdır. Şahsi fikrim ikinci filmin ilk filmden daha iyi olduğu yönünde. İkinci filmi sinemada izlediğim içindir belki de ben daha çok sevdim, daha sempatik buldum. Ezgi Mola'nın kendi kendine konuştuğu sahneler ve Efsun karakteri üzerinden yapılan espriler gayet kıvamında ve eğlenceliydi. Ezgi Mola o kadar eğlenceli ki Murat gölgesinde kalmış gibi duruyor ama öyle değil ya... Murat tam bir masal kahramanı ve romantik komedilerin bize pompaladıkları türden bir adam: gerçekte var olmayan, varmış gibi gösterilip ağzımızın suyunu akıtan, her bulduğumuz adamı benzettiğimiz ve öyle olmadığını anlayınca da totomuzun üzerine oturup kaldığımız... Ama olsun, izleyip eğleniyoruz, eğlenip geçiyoruz. Çok da şeyapmamak lazım sanırım. Bu türü sevenlerdeniz bu filmi de seversiniz, bence izleyin. 
Vizyon Tarihi: 01 Ocak 2016
Yapımı : 2016 - Türkiye
Tür : Komedi
Yönetmen : Kıvanç Baruönü
Oyuncular : Ezgi Mola , Murat Yıldırım , Hümeyra Akbay , Nevra Serezli , Eda Ece
Senaryo : Şebnem Burcuoğlu
Yapımcı : BKM
Konu : İlk filmin üzerinden 1 yıl bile geçmeden ikincisi çekilen Kocan Kadar Konuş'un devam filmi "Diriliş"te, Efsun ile Sinan'ın düğün telaşına tanık oluyoruz. Efsun'un ailesi, özellikle Peyker Hanım ile Sinan'ın düğün için ortaya çıkan babaannesi Cavide Hanım arasındaki zaman zaman sert, zaman zaman eğlenceli rekabet filmin ana konusunu oluşturuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎