Günlerden Galatasaray vol.18

Adım adım gitmek lazım, bilhassa bu sezon... Zira 10 puan gerideyiz. Olur mu? "hayat, neden olmasın..." Ben pembe pembe rüyalara dalmadan maça geçeyim. Devrenin ilk maçında Sivasspor'u konuk ettik. Maçın henüz başında bulunan gollerle kopardık maçı. Daha fazla gol atılabilirdi. Burak'ın biraz daha aktif olması lazımdı bunun için. Burak akşam ıslıklandı ve ben bununla ilgili konuşmak istemedim. Çünkü dün geceye damgasını vurmasını istediğim şey bu değildi. Takımın haftalar, maçlar, çok çok rakipler sonrasında ilk kez "iştahını" görmüştüm ve bunun damga vurmasını istiyordum. Yada Sinan'ın damgasını vurmasını istiyordum. Poldi'nin yokluğunu öyle güzel değerlendirdi ki... Bir gol attı ikincisini Burak atsın diye atmadı. Sinan beni Arda'dan sonra en çok heyecanlandıran futbolcu. Allah kötü gözden esirgesin. Diğer iki gol ise iki penaltıyı gole çeviren Burak ve Selçuk'tan geldi. İnşallah dün akşam olanlar dün akşamda kalır takım da taraftarlar da ileri bakar. Yürüyedurun aslanlarım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎