Bir Yaz Gecesi Rüyası | William Shakespeare

Tiyatro oyunu formatında bir kitabı ilk kez okudum. Okurken gözümde sahnelemeye de çalıştım. Çok tatlı bir kitapmış. Bir gece başladım, ertesi gün akşam üzeri bitti kitap. Sonuna kadar tatlı tatlı tebessüm ettim. Sonunda da ters köşe oldum itiraf etmeliyim. Sahnede izleseydim de gülümseyerek çıkardım salondan muhtemelen. Hatta artırıyorum, sahnede bu oyunu izlemeyi çok isterdim. Fantastik yönleri olsa da, beni içine çekti ya, hem de kitap haliyle, yeter. 99'da da film olarak çekilmiş, bendeki kitabın kapağı yukarıdaki şekilde ve filmin afişinden alıntılanmış. Bu da küçük bir anekdot olsun. Belki oyun kısmet olmaz ama filmini merak ediyorum. 128 sayfalık kitabın D&R fiyatı 7.50 TL. Okusanız mı mesela :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎