Sana Gül Bahçesi Vadetmetim | Joanne Greenberg

Kitap bana biraz, nasıl derler, fantastik geldi. Psikolojiyle ilişkim; dersini aldığım kadar. Halüsinasyon görmek evet, kendi kendine konuşmak tamam, ama komple bir dünya yaratıp, karakterleri, o dünyanın dili ve tanrılarıyla o dünyaya inanmak bana çok uzak geliyor. Hep dua ederken "Allahım akıl sağlığımı koru" derim. Gök gürültüsünden sonra en büyük korkumdur. Bu yüzden kitap beni biraz ürküttü sanırım. İçinde güzel metaforlar mevcut. Kitabı oku diyen arkadaşıma kurduğum cümleyi buraya da yazayım; verdiği alt metin çok sağlam kitabın. O tabiri caizse "deliliği" çok başarılı vurguluyor ve sarıveriyor fark etmeden. Verilen bir diğer alt metinse pes etmemek gerektiği. Spoiler vermeyeyim ben yine de. Psikolojik kitapları seviyorsanız, bir şans verebilirsiniz bence. 282 sayfalık kitabın satış fiyatı 28 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎