Dijital Kale | Dan Brown

Bu adamın bütün kitaplarını diken üstünde mi okuyacağız hep? Hep bir ağızdan evet diye bağırdık mı?  Yine son ana kadar geren bir kitap olmuş Dijital Kale. Bana okumak bu hafta kısmet oldu. Dijital Kale Dan Brown'ın yazdığı ilk kitapmış zira. Niye bu kadar geç kaldım bilmiyorum. Kitap fuarından benimle gelen arkadaşlardan birisiydi Dijital Kale. Şaşırdığım, yok artık dediğim, gülümsediğim, kızdığım, nefret ettiğim birçok satırı oldu kitabın. Ama en yoğun hissettiğim duygu açık ara meraktı. Öyle ki sonlara doğru atlaya atlaya okuduğum satırlar oldu. Acaba bir sonraki satırda ne yazıyor merakıydı hissettirdiği çünkü. Kitapta en heyecanlandığım son bölümlerdi kabul, gel gelelim en klişe olan da son bölümlerdi. Geri sayımda mevzunun çözülmesi falan epey klişeydi. 98 yılı için bile. Keşke kitap olsa diye gözünün içine baktığım kitaplardan biri oldu ki maalesef filmi yapılmamış. Hemen baktım çünkü varsa kaçırmayayım diye. Klişe de film oldu mu acaba fikrini tetiklemiş olabilir bilemedim şu an. Kitabın bendeki baskısı cep boy, Altın Kitaplar Yayınevinden, 448 sayfa ve 9 TL. Okuyun.

ps: Kitabı okuduysanız sonunda sayılar var. Bunun ne olduğunu öğrenmek için spoiler'a tık:
Spoileeer!
Ekşi Sözlük yazarları da benim gibi merak etmiş ve eşelemişler.
Buldukları ise sezar koduyla şifrelenmiş "we are watching you" cümlesi. 
Seviyorum böyle incelikleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎