Günlerden Galatasaray #8

Milli maç arasından evvel bu maç için "o gün statta olacağım" demiştim. Bilet denk getirme işini 10 dakikayla kaçırmış olmanın derin kederi içinde iş için Ankara'ya gittim. 30 senelik hayatımda ilk kez Galatasaray benim yaşadığım şehre geliyor ve aynı saatlerde ben şehirden ayrılıyordum. Kısmet. En azından maçı statta izlemek istediğim kişilerle izledim. Bir ipad ekranından, digiplay hesabından, salonda yere yayılarak. Gomis'in golleri, Selçuk'un performansı, Garry'nin oyundan alınması hep hafızada yer edecek elbette ama biri bana Fegu'nun malum şutunun nasıl gol olmadığını açıklasın lütfen ya! Sevgili Serkan, sen iyi bir kalecisin ve milli takıma kadar yükseldin kardeşim. Ama şu şutu sırf emeğe saygı için yeseydin de gol olsaydı nolurdu ha NOLURDU! Şaka bir yana, seyircisiz maçta Selçuk'u oyuna alarak "yuhlamadan önce bir izleyin" diyerek hepimize numara 8'in geriye dönüş sinyalleri verdiğini anlatan Igor Tudor, Galatasaray'ı sana emanet edenlere şükürler olsun. Ne mutlu Galatasaray'a geldiğin güne! Yürüyedurun aslanlarım! 
PS: (Geleceğe not) Konyaspor 0-2 GALATASARAY (Gomis X 2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎