Yıldız Lejyonları | Kameron Hurley

Bana kitap hediye edildiği zaman hem çok mutlu oluyorum hem de çok geriliyorum. Mutlu oluyorum çünkü neticede kitap hediye ediliyor. Geriliyorum çünkü ya beğenmezsem etkisi karşımdakine de yansır diye tedirgin oluyorum. Bu kitap da bana hediye geldi hem de hiç tarzım olmayan bilim kurgu/fantastik türde diyebileceğimiz bir kitaptı. Başladım okumaya. Lejyonlar, başka galaksiler, mutantlar, kafadan bacaklılar, geri dönüşüme gönderilenler, sadece kadınlardan oluşan evrenler... Mantık çerçeveme sığdıramadığım hiçbir şeyi sevememe gibi kötü bi huyum var. Bu kitap da o huyuma denk geldi yazık ki. Elbette bu türü sevenlerin hoşlanacağı türden olduğuna eminim çünkü bestseller ve ödüllü falan bi kitapmış aslında. Ama bende çalışmadı maalesef. Kitap Eksik Parça Yayınlarından, 424 sayfa ve 26 TL. Evet sırf inadımdan 400 sayfalık kitabı okudum ve bitirdim! Hasta mıyım neyim?! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎