Ekşın! Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası Konseri

Konya'ya döndüğümden beri sanatsal etkinliklere kocaman bir ara vermiştim. Tam 2.5 yıl olmuş doğru düzgün bir etkinliğe katılmayalı... Dün akşam Selçuklu Kongre Merkezinde verilen Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrasının konserini izledim. Hayatımda izlediğim en komplike, en keyifli, en kusursuz şey buydu diyebilirim açık yüreklilikle. Rengim Gökmen önderliğinde, Görkem Ezgi Yıldırım, Kaan Buldular ve Faik Mansuroğlu'nun solistliğinde orkestradaki tüm sanatçıların ortaya koydukları performans ayakta alkışlanacak kıvamdaydı. Orkestra müziğini yapmak diğer tüm müziklerden daha zor sanıyorum. Senkronu tutturmak, onlarca insanın, onlarca enstrümanın tek bir ses gibi yükselmeyi başarması kadar takdir edilesi bir şey bilmiyorum. Dilerim böyle etkinlikler çoğalır da fazla fazla izlemek kısmet olur. Böyle kaliteli anlarda Maslow'un ihtiyaçlar hiyeraşisi şemasındaki üstten 2. basamaktaki "değer" ve en üstteki "kendini gerçekleştirme" basamaklarını yaşıyor gibi hissediyorum kendimi. Emeği geçenlere bin teşekkür! Denk gelirseniz, kaçırmayın, pişman olmayacaksınız!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎