Aslında Hayal | Kürşat Başar

Kitabı cuma günü elime aldığımda hafta sonu deniz kıyısında da okurum diye düşünmüştüm. Fakat cuma günü kitabın dörtte üçünü okuyup, dün de bitirdim. Anı türündeki kitapları genel olarak seviyorum zaten. Kitapta Kürşat Başar'ın çocukluğundan günümüze kadar yaşadıklarından seçmeler var. Anılarının içine de yazdığı kitaplardan notlar düşmüş. Kitapların güzel reklamı yapılmış. Öyle ki Yaz kitabını almayı düşünüyorum ilk kitap alışverişimde. Kitabın kapağında Kürşat Başar'ın nefis bir fotoğrafı mevcut. Gördüğüm an gülümsemiştim kitapçıda kitabı gördüğümde. Arkasını bile okumadan alıp kasaya yürümüştüm. Bazı kitaplar böyle sadece gülümsettiği için bile iyi ki varlar! Anı türüyle ilgili olumsuz bir fikriniz yoksa mutlaka bir şans verin. Hayattaki bazı tesadüflerin insanları nerelere götürdüğüne ve aslında en iyi hikayelerin yaradan tarafından yazıldığını görünce şaşıracaksınız. Kitabın bendeki baskısı Everest Yayınlarından, 270 sayfa ve 23 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎