#40 Galatasaray - Malatyaspor

Birkaç maçtır sürekli olursa seviniriz olmazsa dünyanın sonu değil buraya kadar getirmek de başarı diye konuşuyordum her yerde. Olmadı. Ryan, Halil ve Oğulcan'ın birer golüyle 3-1 kazandık ama olmadı. Beşiktaş averaj üstünlüğü ile şampiyon oldu. Lig başında ilk onun da altına inen Beşiktaş gerilerden gelip şampiyon oldu. Tüm sezon hakemlerle ilgili ağlamasalar, itilerek şampiyon olmasalar tebrik ederdik ama bu kadar ağlamaya ceza bile almadan şampiyon oldu. Şimdi Galatasaray'ın yapması gereken tek şey var; yönetimi bir an evvel göndermek. Fatih Terim hazımsızlığı yüzünden tüm sezon takımın arkasında durmayan tam aksine sürekli takımın altını oymaya çalışan yönetim yok hükmünde ama hukuki olarak da son bulması lazım bu unvanlarının. Kendilerine "taraftar grubu" diyen ultraslan isimli kerkenez sürüsü de hadlerini bilmeden sözleşmesinin bitimine bir ay kala hocayı istifaya davet etmişti. Dün akşam şampiyon olunması halinde de utanmadan kutlayacaklardı. Aynı takımı tutuyoruz ama ne yönetimden bir kişinin ne de ultraslan bildirilerinin altını imzalayanların şampiyonluk sevinci yaşamadan sezonu bitirmesi bana tuhaf bir zevk veriyor. Hocayı ben de defalarca kez eleştirdim fakat saygı çerçevesinde. Kaldı ki hoca bence hatalarının bedelini de bu eblehlerle aynı havayı solumaya devam ederek ödedi. Benim hakkım helaldir hem hocaya hem ekibine hem de takıma. Önümüzdeki sezon, yeni bir yönetimle, haddini bilen ve sahaya girebilen taraftarlarla ligi zirvede tamamlayacağımıza eminim. Hedef 23! Yürüyedurun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎